Tuesday, December 23, 2014

23.


Hadd legyenek egyszerűek és boldogok ezek a napok. Let it be.
Ennek jegyében kissé lerövidítettem a karácsonyi süteményes listámat. Néhány apróságot leszámítva igazából egyvalamit, mégpedig hagyományosan a zserbót sütöttem meg, igaz, ezt jó nagy adagban. Az egész délutánt rászántam, mert az én süteményeim akkor igazán finomak, ha nyugodtan, kedvvel készülnek. S ha meg szabad őket kóstolni ünnep előtt is. Jut is, marad is, tényleg. Beletelt vagy tíz évembe, mire mindezt megtanultam, és nem hiszem, hogy némi hektikus, rosszkedvű készülődés nélkül is tudnám ugyanezt, amit ma.
 Semmi sem vész kárba. Mindennek, még elrontott dolgaimnak is megvan a maguk értelme.
Azért vagyunk itt, hogy tanuljunk, s mire utunk végére érünk, ragyogni fogunk, mint a csillagok.

Karácsonyi játék: aki először kitalálja, ki dedikálta nekem személyesen a ma postán érkezett ajándék-könyvet - ráadásul véletlenül magyar volt postásfiú is - az nyerhet, ha szeretné, egy karácsonyi képeslap sorozatot. Végül is, jó lesz majd jövőre...

8 comments:

kastanie said...

Pál Feri?

márta said...

Pál Feri. :)
De nem is ő, hanem aki ezt az egészet számomra kigondolta...karácsonyi ajándékként.
Neked viszont, ha kéred, járnak a képeslapok, kérlek, írd meg a címed emailben.

Piroska said...

Pál Feri könyvet vettem anyósomnak karácsonyra :)

Gál Edith said...

Áldott, békés Ünnepet nektek, kedves Márta! :)

iri said...

Koszonom az adventi ajandekot!Aldott Unnepet!

Piroska said...

Kedves Márta! Köszönöm, hogy végigkísérhettelek az adventi úton! Kívánom, hogy ezt a sok sok lelki táplálékot, amit Tőled kaptunk, százszorosan adja vissza a JóIsten neked!

Áldott Karácsonyt kívánok neked és családodnak!

Klaudia said...

Boldog Karácsonyt!

Katalin said...

oh, Pál Feri, ő az egyetlen még talán, aki nem a politikai szeleket fújja (mióta Böjte Csaba Orbán szívbéli kiszolgálója lett, csak ámulok,

boldog Ünnepeket, szívből:)**