Friday, December 19, 2014

19.


Karácsony közeledtével, még ha csak résnyire is, de kinyílnak a szívek.
Az egy dolog, hogy olasz származású fiatal kis kolléganőm megölel, boldog karácsonyt kíván és kerek-perec kijelenti, mennyire megszeretett engem.
De mikor a világ legvisszafogottabb, legprecízebb főnöknője is kezet nyújt, és elmondja, nagyon örül, hogy itt vagyok, és reméli is, hogy nem megyek el sosem,
- ezt csak annak a régi áldásnak tudom tulajdonítani, ami, lett légyen bármennyire is tönkretéve ez a szép világ, a legváratlanabb helyeken bukkan fel, akkor is, ha felismerjük, akkor is, ha nem:
...dicsőség a magasságban Istennek, és a földön békesség, és az emberekhez jóakarat...

6 comments:

iri said...

Marta veled orulok,s talan ok meg nem is tudjak mennyi oromot okozol nekunk nap mint nap!
Legy aldott!

Katalin said...

:))) tudtam én , hogy a szigorú főnöknő megszeretett, már akkor tudtam, mikor írogatott neked:)))))

szeretem énekelni kánonban az emberekkel ezt:
"Glória szálljon a mennybe fel,
Jöjjön a földre a béke!
És az emberi szívbe a jóakarat.
Amen. "
:)))))))))))

Magdi said...

Áldás vagy te magad az új munkahelyeden, akkor is ha felismerik ezt a koleganőid, akkor is, ha nem...:)

Éva said...

Vannak dolgok, melyeknek így kell történnie. Vannak egyéniségek, akik pozitívan hatnak, és igénylik őket a többiek, mert a puszta jelenlétük is fontos a munkahelyen a jó munka mellett.
Te képes vagy megteremteni azt, hogy fontos legyél más számára, és ez így van jól.
Blogberkekben is így érezzük.:-)

Gál Edith said...

Márta, veled együtt örülök! :)

Piroska said...

Nagyon örülök a sikerednek...Téged, Márta, mindenütt szeretnek, mert te egyszerűen szeretnivalóvagy :)

Üdv.
P.