Monday, December 15, 2014

15.


a rossz hír az, hogy jövő év elején, tehát 2015 február 16.-án lejár az útlevelem,
a jó hír az, hogy még idejében észrevettem, mert a személyi igazolványom is már rég nem érvényes,
a rossz hír az,  ha ezen a héten nem utazok fel a nagykövetségre újat csináltatni, kicsúszok a határidőből,
a jó hír az, hogy mégiscsak utazhatok,
a rossz hír az, hogy ehhez a hét többi napjain túlóráznom kell,
a jó hír az, hogy ma, mielőtt holnap nekivágnék az én tájékozódási képességemmel a hosszú útnak, még vetettem egy utolsó pillantást a szóban forgó okmányra,
a rossz hír az, hogy kelekótya lévén fordítva értelmeztem a 2016 február 15.-ét,
a jó hír az, hogy így holnap mégse kell nekivágjak a nagyvilágnak,
a rossz hír az, hogy emiatt mégiscsak túlóráztam és fogok is még,
a jó hír viszont az, hogy lesz nekem így váratlanul egy szabadnapom,
és visszavihetem a könyvtárba a hamarosan lejáró határidejű könyveket,
ha ugyan megtalálom őket valamerre...

14 comments:

csillag said...

:)) hát akkor kellemes szabadnapot

Piroska said...

A rossz hír az, hogy túlóra, sajnos, nekem is kinéz a héten...kevésbé a szabadnap....mivel az "állambácsi" volt olyan kedves és a havizárás határidejét decemberben megrövidítette és 22. - ére tette....A jó hír, viszont az, hogy 23. - ától SZABAD leszek, és készűlhetek a Szentestére....

Szép hetet kívánok Márta :)

Feldobtad a mai napomat is :)

liv said...

Jahhj, de jó is volt ez! Örülök a szabadnapodnak.:)

Kánya Andrea said...

Ó, Márta! Annyira szeretem az írásaidat! Ezt a hozzáállást szeretem! Hogy minden rosszban van valami jó, azaz mindig ott van a jó! A rosszat meg túléljük! :)

L. M. Zsuzsi said...

:-D

Katalin said...

:)))a rossz hír az, hogy én pontosan ilyen dolgokat csinálok (csak már régebb óta :))))
a jó hír viszont az, hogy még így is lesz Karácsony :))))
ölelés van :)))

Bea said...

:-)

Hajni said...

:) minden jó, ha vége jó :)

'Zsike said...

Ezen jót nevettem! :))

iri said...

Ez nagyon aranyos!
A legnagyobb az lett volna ha feleuton veszed eszre a tevedest vagy eppen ....az illetekesek...jo kis story

Thea said...

Szenzációs bejegyzés!

Rahedli ilyen meglepetés jöhet, tárt karokkal várjuk!

lucia32 said...

Csúúúcs

Egy férfi said...

Szerintem ellenőrizd még egyszer azt a dátumot...

Anonymous said...

Esetleg a könyvek között olvastál-e valamit magyarul is?Gondolom milyen kevés időd van most ilyesmire.
J.Balatonról.