Saturday, December 6, 2014

6.


Két eset lehetséges reggelenként: Micit vagy bentről ki, vagy kintről beengedjük. A macskák, ha ajtót látnak ugyanis, azon, mindegy milyen irányba, de át akarnak menni. Szóval ma reggel, mikor kifele indult a kis ragadozó, kicsit én is kimentem vele, majd a szemerkélő esőt látva inkább visszabújtam az ágyba. Később aztán a kisasszonyok rohantak be azzal, hogy:
egyrészt megérkezett a Mikulás,
másrészt nagy pelyhekben hull odakint a hó,
harmadrészt, mivel az ajtó előtt esdekelt, újból beengedték a macskát.
S mivel szabadnapunk van, ennél sokkal többet nem is tervezünk ma tenni:
ujjaink hegyén kis hópelyheket egyensúlyozunk,
s nyitogatjuk Mici előtt az ajtókat,
ki-be, ki-be, ki-be, míg világ a világ, s még két nap...

10 comments:

csillag said...

Szép:)
Boldog hópelyhes szombatot!

Piroska said...

De szép! Inádom...

Piroska said...

Imádom :)

Katalin said...

jaj de jó ez a havas fotó, tiszta, világos, és nagyon jó benne a piros szín (is) meg a gazdája is)
;)))))
jó pihenést:))

Éva said...

Én sem kívánnék mást, de itt esik az eső kb. 10 napja. Hóról nincs szó.
Most egy kicsit lefekszem, és hallgatom az esőkopogást, az úgyis elaltat egy kicsit.
Nagyon szép a kép és az írás. Mint mindig!

Lele said...

Ez a kép az én mikulási ajandékom töled. Köszönöm szépen!

Anonymous said...

Hát ez nagyon édes - Mici ki-be..ki-be... Jó hogy van az a macska nálatok :))

iri said...

Hogy milyen eletet tudsz adni a legegyszerubbnek tuno dolgoknak is.Minden atlenyegul nalad!

liv said...

Irigylem a havat. Nálunk az eső esik, azért próbálunk örülni, próbálunk.... :)

Adin(k)a said...

:))