Monday, December 8, 2014

8.


Azt olvastam a napokban egy cikkben, hogy Németországban minden évben 300 millió levéllel kevesebbet küldenek, mint az előzőben. 2013-ban nagyjából 2 milliárd levéllel kevesebbet kézbesített a német posta, mint 10 évvel előtte. Persze ez még messze nem jelenti a posta eltűnését a Föld felszínéről, de inkább csak számlák, értesítések érkeznek nap mint nap, - gondolom, csak én szoktam ilyenkor gyorsan visszazárni a postaládát, és úgy tenni, mintha ki sem nyitottam volna soha - meg reklámújságok, és vásárlásainkat is elég gyakran így intézzük. A klasszikus posta nem tűnik el, csak egyre kevésbé személyes.

Ígérem, nem fogom emlegetni a régi szép időket, mert nekem a mostaniak a kedvesek, már csak azért is, mert én épp most élek, és épp itt.
Ma pedig egyszerűen csak szeretnék felajánlani egy karácsonyi képeslap-sorozatot valakinek.
Ha érdekel, írj ehhez a bejegyzéshez éjfélig valamit, bármit: egy gondolatot, egy visszajelzést, szeretem a visszajelzéseket...Holnap pedig munka után kisorsolok valakit, s elküldöm neki a lapokat.

(Mindenki másnak pedig, aki szeretné, némi árleszállítást tudok felajánlani a szokásos helyen.)

35 comments:

Zsuzsa said...

Postcrossingolok, mert én imádok képeslapot kapni!!!!!!!!!!!

Sz. Kata said...

Kedves Márta, ez életem elsö kommentje...ciki, nem ciki...én csak olvaslak, most adventben minden reggel, és Most írok is neked! Nagyon jó! Én is a hagyományos levélírás híve vagyok, csak hát az idönk mostanában egyre kevesebb erre...szeretsz visszajelzést kapni, megértem! Nagyon szeretem a bejegyzéseidet, jó egy kicsit látni a világnak azon szegletét, én is ott tanultam föiskolás éveim alatt...most németet tanítok Budapesten. Szép napot Neked! Egyébként nagyon szépek a képeslapok! Szia: Sz. Kata

niqoe said...

Kedves Marta,

orulnek a kepeslapoknak! De ha nem en kapom,az sem nagy baj!:)
Csodaszep irasok,teljesebbe teszik a napjaimat!
Olellek szeretettel,
Eniko

Anonymous said...

Kedves Márta,

Szeretném megköszönni az írásaidat, amivel nap mint nap megörvendeztetsz minket. Beszédesek a képeid és a képeslapjaid is, örülnék neki, ha én lennék az a szerencsés, aki megnyeri. Egy angol idézetet küldenék Neked csak úgy, szeretettel: "It is not what happens to you, but how you react to it that matters." Epictetus, Philosopher Üdvözlezzel, Márta Budapestről

Veress Róbert said...

:) A képeslapok "élőben" még szebbek. Én is ismerek valakit, aki nagyon örülne nekik !
Áldott adventet!

Bea said...

Nekem van már 3 szett a gyönyörű képeslapokból, de bármikor jöhetnek újabbak. :)
A ritkuló német postaszolgálat még Téged is meglátogathat idén, kedves Márta. :)
Szép Adventet kívánok!

Klaudia said...

-Mivel szerezzek néked, gyermekem, örömet e napon?
-Anyácskám - felele Jézus -, csak oly örömet szerezz nekem, amely néked is öröm. Mert ahol ketten örülnek, az az igaz öröm, és ahol hárman örvendeznek, az a boldog öröm.

(Gárdonyi Géza - Karácsony a Názáreti házban)

Klaudia said...

Per Breiehagen „The Christmas Wish”
Gyönyörű képek, érdemes kattintani:
http://www.thechristmaswish.net/#!/index/G0000dPQMoHIfUHY/I0000Cbc5sDY78pI

This Magic Moment said...

Próbáljuk meg újra? Hátha most nem keveredik el, nem érkezik a várthoz képest későn? Teszteljük újra a postát? Milyen szép lenne az év zárásaként, ha végre egy játéknak nyertese lehetnék...Igen, kergetném még egyszer újra a szerencsét, hátha-hátha... :) Örömteli várakozást kívánok!

Adona said...

én is szeretem a kézzel írott leveleket :)
a képeslapokat is :)
és a bejegyzéseidet is! :)
meg a képeidet is :)
meg a visszajelzéseket is :)
és olvaslak, csak ritkán jutok oda, hogy jelezzek is. örülök, hogy írsz!

Eszter said...

Beállok a sorba :) Habár én nem küldeném tovább a lapjaidat, önző módon megtartanám magamnak, hogy akkor is nézhessem, ha nincs bekapcsolva a számítógép. :)

rojalka said...

Én sem küldeném el a megnyert lapokat.Vagy mégis. Ki tudja.Ha megnyerem elárulom. :) Szeretem a blogodat.

Anonymous said...

Én is,én is szeretek "mindent"!!!!
J.Balaton

hugicagyuri said...

Ha képeslapot nyerek, küldök válaszlevelet, így ismeretlenül is. :)

Magdi said...

drága Márta,
én is hálás vagyok a mindennapi üzeneteidért;szeretem az optimizmusodat és a derűt amivel megéled a hétköznapokat:) példaértékű számomra:)
az Úr áldjon téged és családodat továbbra is, nem csak az Ünnepen:)
ha én kapnám a képeslapjaidat, az egy csodálatos ráadás lenne mindarra amit jelentessz számomra:)))

Kánya Andrea said...

Én is, Én is!

Piroska said...

Nekem is van már egy pár belőle, de imádom őket....Jöhet belőlük bármikor :)

Az a tény, amit itt ma leírtál, elszomorító, felháborító....vagy nem is tudom hogyan fejezzem ki magam....

Vivi said...

Kedves Márta, nagyon szeretek ide betérni minden nap, derűsebbek lesznek a napok az írásaidtól :) ... Örülnék a képeslapoknak,de nem baj, ha nem az enyémek lesznek... Szeretettel: Vivien

Anonymous said...

Én is csak olvasó vagyok, időnként megosztalak facebook-on, de könnyebb a szívem tenálad :)

leda said...

:)

leda said...
This comment has been removed by the author.
leda said...
This comment has been removed by the author.
leda said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Ma leltem rá a "Szösszenetek"-re! Örömmel kezdtem el olvasni! Áldott adventet kívánok! Szeretettel: Vné Timi

Anonymous said...

En is örülnėk a kėpeslapjaidnak :-) Marika H.

ivetabt said...

Kedves Márta! Gyönyörűek a képeslapjaid, nagyon örülnék nekik. Ha újabbakat készítenél, kérlek a mai képet is használd fel, mert az egy csoda.

Unknown said...

Hm, mennyivel szebbek, szemelyesebbek ezek a kepeslapok, mint az uzletben megvasarolhato barmelyik.... Barkinek is viszi majd a postas, nagy orome lesz :) almost adventet, kedves Marta, neked es csaladodnak egyarant!

Anna said...

... szeretem, hogy néha pont itt találok meg valami apróságot, gondolatot, rezdülést, akármit, ami hiányzik és közben még esetleg arra is rájövök, (de az már a kegyelem kategória) hogy nálam, bennem is megvan az, amit éppen keresek...

szombaton elajándékozom a Tőled rendelt képeslapjaimat, így nagyon örülnék egy újabb adagnak, hogy azokat is stb.

muzsika said...

Ma delutan egy nagyon hosszura nyult ejszaka es egy nagyon szorgos nap vegeztevel hazafele setaltam.mindent keszen allt,hogy az utolso simitasokkal is elkeszulhessek,hogy johessen a futar,aki elviszi a nagy dobozt,tele ajandekokkal a szeretteimnek Magyarorszagra.sutott a nap,majd esett az eso,es szivarvany is volt,mint egy oriasi kapu terult szet pont elottem.arra gondoltam(megint,es egyre tobbszor egy ideje)hogy ilyen nincs .mindjart elut egy auto,vagy valami.de nem utott.. ugyhogy tan meg kepeslapot is nyerhetek:) de jo is,hogy vagy ,Marta!

Pénzes Hanga said...

jajj, én nagyon örülnék nekik! :):)

márta said...

Sziasztok!
Megtörtént a sorsolás a következő módon: mindhárom kisasszony mondott egy számot 1-től 27-ig, ezeket átlagoltam, kerekítettem, így kijött a 14-es szám, s ha jól számolom, ez a "hugicagyuri" fedőnevű kommentelőhöz tartozik.

Kérlek, írj nekem egy emailt (prodan.marta@gmail.com) a címeddel, hogy minél hamarabb elküldhessem neked.

Köszönöm, hogy írtatok.

zazálea said...

csodálatos és egyben annyira jellemző rám: természetesen lemaradtam. nincs más, tényleg szeretnék rendelni / kérni képeslapokat. valószínűleg nem tudom elküldeni őket már, de még az is belefér, hogy adventi ajándék - magamnak.
ez nagyon - nagyon konkrét kérés.

kastanie said...
This comment has been removed by the author.
kastanie said...

Blogger kastanie said...

Kedves Márta, csak úgy versenyen kívül én is kommentelek, hadd legyen itt minél több olvasód:

ma estére egyedül ezt a blogot választottam, kaptam is fényt és melegséget.
egy másik Márta

hugicagyuri said...

jaaaaaj, köszönöm. pont tegnap volt a születésnapom is! köszönöm. Írom az emailt. :D