Monday, March 30, 2020

Wunschlosigkeit ist Armut -

mondta Dietrich Bonhoeffer, megfogalmazva a szegénység egyik fontos összetevőjét. Szegény az, akinek nincsenek álmai, aki nem vágyik semmire, ez utóbbi nem összetévesztendő a megelégedettséggel. A szegénység elleni küzdelem egyik formája, kezdve a saját portámon belül, ha vigyázok a kívánságokra. Ha elhaltak volna, felélesztem őket. Néhány évvel ezelőtt valaki végigültette a parókia melletti keskeny földsávot az út mellett nárciszokkal. Azóta minden évben különleges esemény, mikor elmegyünk megnézni a virágnyílást. Gyönyörködünk bennük, fotót készítünk. Nagy ügyet csinálunk belőle. Vigyázunk az álmokra, vigyázunk a szépre.

2 comments:

Piroska said...

És nem véletlenül s á r g a!

Klári B. said...

Nekem is kedvencem a sárga, már gyerekként is szerettem. Én a mennyország ragyogását láttam benne.