Tuesday, March 31, 2020

Meglepetés.



Ha minden a tervek szerint haladt volna, ma délután - legalább néhány ismerős-ismeretlen baráttal  - személyesen is találkozhattunk volna.
A terveket felülírta az élet, az előre megvett vonatjegyemet pedig eltettem emlékbe. Van, amit nem mi tartunk a kezünkben, aminek az alakulása akkor sem tőlünk függ, ha minden tőlünk telhetőt megtettünk.
És van, amit akkor is megtehetünk, ha úgy tűnik, semmit sem tartunk a kezünkben. Akkor is, ha a dolgok alakulására szemmel láthatóan nem sok ráhatásunk van.
A szeretet utat keres ott, ahol nincs is út. Megőrzi a reményt, a mosolyt, kutat ás, utat épít, teszi a dolgát.
Az ideiglenesen elmaradt, későbbre halasztott könyvbemutató helyett szerény meglepetéssel készülünk a Luther Kiadó Facebook-oldalán: egy rövid ajánlóval, felolvasással, magyar-német idő szerint 18 órakor, egyenesen a nappalink régi kanapéjáról. Gyertek! Várunk!

11 comments:

Sipos Éva said...

Már kapható?

Katalin said...

hogyne jönnénk, imádom, mikor láthatlak, , tényleg ott fogsz ülni a kanapédon és nekem beszélsz? annyira szupiii:) ♥ örömörömöröm

márta said...

Éva, én is annyit tudok, hogy hamarosan, s hogy eddig még nem, az rajtunk kívül álló okok miatt van. Köszönjük a türelmet!

Katalin said...

és izgulsz? NE IZGULJ: csupa csupa olyan embereknek beszélsz, akik mind nagyon szeretünk téged, veled vagyunk ♥

Abigél said...

De jó! Várom :)

L. M. Zsuzsi said...

De jó! Jövök! :-)

Katalin said...

oh, én félreértettem, azt hittem riport lesz (nem tudom miért), de ez is nagyon tetszett

Katalin said...

nagyon szívesen hallgattam volna még többet ♥

márta said...

Majd a könyvbemutatón. :)
Köszönjük a kedves visszajelzéseket!

Kósa Márta said...

Köszönöm! Most hallgatlak!

Piroska said...

Olyan jó, megynyugtató hallani a kedves, lágy hangodat.