Wednesday, February 14, 2007





Itt van még néhány kép a gyerekekről. Mind a héten készültek.

11 comments:

natikrisz said...

Jajjjjj, de édi Lányaitok vannak!
Nagyon aranyosak!

Magadról is írsz egy blogot, ha már ez ennyire Róluk szól?

márta said...

Azért rólam is szól ez a blog, de azt be kell látnod, hogy fényképen ők sokkal mutatósabbak, mint én:)
Amúgy van igazság abban, amit mondasz...Képzeld, a hét év alatt, mióta anya vagyok, csak egyszer sikerült eljutnom egy hétköznap esti bibliaórára. Az akkori lelkészünk hosszan megnézett, majd azt mondta, hogy életében először gondolt arra, hogy én önmagamban is SZEMÉLY vagyok, érted, a pereputty nélkül. Nem szeretnék hős-mártír-mami lenni, aki csak és kizárólag a családnak él, szólj rám, ha arrafelé tendálnék:))))

natikrisz said...

:) Innen, így, blogon keresztül "látva" Téged nehéz eldönteni, hogy miért, mikor és hogyan kell Rád szólni...
:D

natikrisz said...

S amúgy hogy döntsem el, hogy a lányok szebbek vagy Te, ha rólad egy kép sincs?!

natikrisz said...

A gyerekek ugye nem mind a héten készültek? :D

márta said...

Jaj de pihent agyad van....

natikrisz said...

Nem pihent ... csak "ápolt" :D

Anonymous said...

natikrisz, te probaltal mar harom gyereket egy het alatt ?...
Jozsi

natikrisz said...
This comment has been removed by the author.
márta said...

Tudja valaki, hogy mi ez a "Comment deleted?" Ki és mit törölt le?

natikrisz said...

Én töröltem le a egy comment-emet... Mire publish-olta, belekerült néhány nem oda tervezett szótag....
Azt írtam válaszként Józsinak, hogy nem, még nem tom milyen három gyerek egy hét alatt, de még megtudhatom eccer...