Tuesday, February 27, 2007

Kirágta az egér

  Ma reggel felfedeztem, hogy valaki ollóval szétvagdosott néhány ruhadarabot: kis terítőt, babaruhát, ilyesmit. Hívtuk a három szóba jöhető lehetséges kis elkövetőt. Tibi szigorú apuka tekintettel kérdezi:"Ki vagdosta szét  a ruhákat"? "Én nem"-feleli a nagyobbik. "Én neeeem"-feleli a középső. "Én seeeeeem"-feleli a kisebbik. "Vérfagyasztó" csend után a kicsi megszólal: "Kirágta az egér..." :D Láttam, ahogy átsuhant Tibi arcán egy akaratlan mosoly, és ezzel itt a vége, fuss el véle, ennyi volt ma reggel Prodánéknál a fenyítés. Ezt megúszták a kis büdösek.

4 comments:

csillag said...

Ezt nem lehet kibírni kacagás nélkül =)).

csillag said...

Mintha látnám Enikőt, amint nagy komolyan, egy kicsit selypítve kimondja: Kirágta az egér :))

márta said...

Ja, hát általában egymásra szokták kenni az ilyen dolgokat, de most szegény "egér" lett a hibás:)Csak azt nem tudtam eddig, hogy az egér ilyen szép hosszan egyenesen tud rágni...

Garffyka said...

Szegény egérke, mehet a sarokba kukoricára térdelni :)
Szeretem az írásaid.