Sunday, July 19, 2009

Azt hiszem, a

kicsomagolás ugyanolyan körülményes lesz, mint a becsomagolás, még az autóból sem pakoltunk ki. Ezért is nem tudok most sok képet mutatni, merthogy ezek egy része is odalent van egy USBStick-re rögzítve a narancssárga hátizsákban, és hát még nem pakolta ki saját magát...A képek egy másik része pedig azon a kártyán van, ami abban a gépben volt, amit valószínüleg elloptak a hátizsákomból még Dubrovnikban, így jár az ember, ha szétszórt és nem vigyáz a dolgaira. Na nem baj. Majd szép lassan csak összeszedem magam.
Amúgy egy hetet voltunk a horvát tengerparton aztán két hetet töltöttünk anyuéknál. Mama is ott volt nagy-nagy örömömre...Igazi régimódi asszony, aki a világért sem venne fel egy színesebb ruhát magára, még a bordó gombokat is lecserélte feketékre egyik ruháján...:) Ja, és mindig sötét kendőt köt a fejére, én pedig állandóan fotózgattam titokban és mikor egyszer észrevette, rámszólt, hogy várjak egy kicsit, míg elrendezi magát. Az elrendezés annyiból állt, hogy lekapta a kendőt a fejéről és így született ez a kedvenc felvételem róla, ami nemmellesleg azt is bizonyítja, hogy a szépség az kortalan. (Vagy olyan nyolcvan év körüli, de hölgyek esetében nem említünk konkrét évszámokat ugye...:)

11 comments:

iri said...

Igazan kellemes arc,nagyon szeretem az ilyen kortalan mamakat,en magam sajnos nem konzervaltam.Orvendek hogy a tengerhabja nem mosta el kedves humorodat.Udv.

anikó said...

Nem birom ki, tényleg gyönyörű!

Betti said...

Nekem is tetszett a mamád, nagyon kedves. :)

Gyöngyi said...

Gondolom jó hazamenni, mert mindenütt jó...de legjobb otthon.Hiányoltalak, jó újra olvasni rólatok:)
Igazi kedves idős néni a nagyi.Jó hogy megörökítetted.

Nelly said...

Isten áldja a kis aranyos nagyidat! annyira élvezem az ilyen idős néniket!

Várom a képes beszámolókat!

Monika said...

Remélem én is ilyen szép öreg néne leszek!

Jade said...

Olyan edes a Mama!

kastanie said...

tényleg szép!

Rita said...

Olyan a Mamid, Aki még úgy szereti az életet, ahogy a Jóisten adta és örülni tud minden percének még ha néha keserűbb is. Én ezt látom rajta és az én nagymamámat juttatja eszembe. Ők ezért tudnak szépek maradni életük végéig. Isten éltesse még nagyon sok évig. Puszi : Rita

márta said...

Szia. :) Én eddig féltem az öregedésről, de ez a kép valahogy elfújta a félelmemet...

Mike Adina said...

kár lett volna nem megmutatni nekünk ezt a képet..., vagyis a Mamádat.