Thursday, July 30, 2009

Ma például

ki sem léptem a házból (mert morcosmárta voltam), de legalább takarítottam, persze ilyenkor sohasem állít be váratlan vendég, hogy lássa, milyen szép rend+tisztaság van. ( Amúgy ezennel bevégeztem a rendrakós bejegyzések sorozatát, akit ilyesmi érdekel, olvasson például takarítós blogot, mert létezik olyan is.)
Viszont a gyerekek valami édes kis tündérek voltak. Reggel ilyen szépen megterített asztal várt ránk. Nekem mentateát főztek. (Mostanában ez a kedvencem, egy bögre teához két kis darab barna kandiscukrot teszek, hát az valami nagyon finom.)


Komolyan, olyan szép volt, mintha minimum egy szilveszteri ünnepi terítékhez lett volna szerencsénk...még ilyen csillogós kis karácsonyfákat is szórtak mindenfele.


És kis tündéreket rajzoltak - ragasztottak fogpiszkálókra, szóval minden, de minden olyan szép volt, mint az elegancia netovábbja...:)

14 comments:

Anonymous said...

Irigyellek! Nagyon kreatív gyerekeid vannak.

Mike Adina said...

ez tényleg tündéri!

airámanna said...

Megmutatom ezeket a fotókat a fiúknak... követendő példa gyanánt:)!

Angela said...

Jézus! Hány órakor keltek, hogy edz reggelre készen lett?

márta said...

Este beállították az órát...mert amúgy nagyon sokáig tudnak aludni. Nekem ez a csúcs, hogy korán keltek a kedvünkért, a szép asztal szinte csak ráadásnak tűnik így...

Anonymous said...

Márta, ez valami csoda :) Kedvem támadt ekkora gyerekekhez egyből :) Olyan szép, h még kicsi gyereke, de ekkora figyelemmel ki tudják mutatni, h mennyire szeretnek titeket... Áldások ők, és ti is nekik!! zerge

Renáta baba said...

Na én biztos beállitottam volna,ha közelebb laknék! :D
A gyermekeid csodaszámba mennek!

zafiram said...

És ezek után te morcos vagy???? Ez a reggel nem csak a gyerekeket minősíti, hanem a szüleiket is!Ügyesek vagytok!

márta said...

Ja, a morcosság az a buta felnőttek közötti magánakció volt, szóval épp olyan nagyon ügyesek nem vagyunk...:))

Magdi said...

hát én mondom, kis tündérkék a lányaid:)Gratulálok!

PAMIS Takarító Kft. said...

Takarítós blog?
Hol lehet ilyet olvasni? :D

márta said...

Na jó, belinkeltem a bejegyzésbe, bár ne aggódj, így is - úgy is megtalálnak a téma iránt érdeklődők. :)

PAMIS Takarító Kft. said...

Jaj nem azért írtam.

márta said...

Jaj tudom ám, de tényleg be akartalak linkelni, csak elfelejtettem.