Tuesday, July 21, 2009

Ha

így haladok a tereprendezéssel,- ami jobbára a mindenféle óriásira nőtt gazok kigyomlálásából áll - akkor hétvégén talán be is füvesíthetem a fák alatti területet. Még soha nem csináltam ilyet, de nem lehet az olyan nehéz.

Közben egy csomó új virág nyílt, például ez a narancssárga liliomféleség...


Enikő épp egy ágat ültet el a kiskertjében, az lesz az ő saját kisfája... az előtérben a saját kicsi kezei által elszórt magvakbók kikelt sarkantyúvirág sárgállik.


Nem tudom eldönteni, hogy ez akkor mályvarózsa, vagy nem mályvarózsa. Help me, please. :) Ezt ültette Anna.


Ezt mondjuk végképp nem tudom, hogy micsoda, de nagyon tetszik. Érdemes rákattintani, mert nagyon szép a szirmok széle. Olyan kis fodros.


Azért ha őszinte akarok lenni, az összes közül ezt a kis bogáncsfélét zártam szívembe a legjobban...mert szép a színe, meg olyan szerényen húzódott meg a hivalkodóbb virágok árnyékában. Nagyon érdekelne a neve, ha esetleg tudja valaki.

9 comments:

Anonymous said...

a bogancs neve kékiringó legalábbis itt Erdélyben igy hivjuk .nagyon hatásos a teája szamárköhögésre .Mady

iri said...

A torpe malyva az en kertem is disze.

Monika said...

Nagyon mesebeli a kerted a Kicsi tündérrel.:)

Babi néni said...

Na, már megint késtem!

Szerintem is iringó és mi is mályvának ismerjük a kérdéses virágot. :o)

És nagyon szép a kerted.

Nekem idén kicsit átmeneti állapotban vannak a földmunkák miatt. :o(

De majd idejárok gyönyörködni!

Babi néni said...

Na, megtaláltam: Kerti mályvarózsa

A kis rózsaszín virág meg legjobban a vadrózsára (szimpla szirmú) hasonlít, ami a nagymamám kertjében volt, de mivel nem írtad, hogy tüskés... Itt az első képen látható.

márta said...

Biztosan nem vadrózsa, azt ejsze felismerném :), ennek a levele bársonyos, látszik is a képen, kicsit belóg a virág elé.

Szentpyr said...

Szellőrózsa a kis rózsaszíned!:)

márta said...

Köszönöm, annyira szép nevük van ezeknek a virágoknak...:)

marika said...

gyönyörüek a virágaid!:)