Wednesday, July 29, 2009

Ma például

csöppet sem haladtam a nagytakarítással. Délelőtt főztem, s miután mindent meg is ettünk, elvittem a gyerekeket egy szomszédos falu játszóterére, ahol találkoztunk Juttáékkal egy kis piknikezésre. Amúgy Jutta nagyon gyorsan és sokat beszél németül, és meg van győződve, hogy én mindent értek, amit mond, pedig nem. Nem baj, a barátság nem ezen múlik.




Délután megint nem tudtam takarítani, mert inkább elvittem a gyerekeket fagyizni. Itt kérlek, nekem előre köszön a fagyisfiú, ha meglát a városban, mert nemkevés pénzt hagyok én ott nála.


Este pedig újfent azért nem tudtam takarítani, mert olyan meleg volt egész nap, hogy muszáj volt elmenni a Goethe forrásához. Itt van egy ilyen szépen kialakított kis medenceszerűség és bárki, bármikor bemehet lábatlógatni.


After all, tomorrow is another day...

13 comments:

marika said...

szép napotok lehetett!:)Ez a fontos...takaritani lehet máskor is,nemde?

Mobi said...

Boldog névnapot :)
Bár erről nem adtál hírt, de gondolom a lányok is felköszöntöttek :)Mindig olyan ötletesek :)

doris said...

"Szörnyű" nap! :-)

kacskaringopia said...

Késve,de Isten éltessen sokáig!!!:-)

márta said...

Köszi, Mobi neked viszont kívánom...:) Én mondjuk, minden évben elfelejtem a sajátomat, de aztán általában eszembe juttatja valaki. Köszi még egyszer.

Nelly said...

ilyen napok is kellenek takarítás helyett :)

BKata said...

Mégiscsak a névnapod volt:-) Most vettem észre, ezért késve örvendek a szép napotoknak, ez már magában egy ajándék lehetett neked:-)

Gyöngyi said...

Hát ez is egy felejthetetlen nap volt számotokra, gondolom. Néha én is úgy vagyok hogy bánom ha elmarad ez vagy az, de hidd el, ezek az órák amit a lányaiddal töltöttél, sokkal többet érnek minden kincsnél. Utólag én is kívánok Boldog névnapot !

Mike Adina said...

tanulom tőled a "lazaságot" - a szó teljesen pozitív értelmében

airámanna said...

Márta, nézd meg a Ghostdogot. Nem könnyű film, de gyönyörű-gyönyörű jelenetek vannak benne a barátságról (is).

kiddos said...

hat... en meg a biciklitura kozben se felejtettem el, hogy mikor is van nevnapod :) remelem csuklottal, mert gondoltam rad a nagy tekeres utolso harmadaban ;)

márta said...

De most ezt nem mondod komolyan...:) Nahát. Látod, ezt nem is gondoltam volna.

Lea Mónika said...

az a kopad olyan jol..vagy kofotel, vagy mi az...a belevesett bakanccsal...:)