Wednesday, March 3, 2010

Még nem

lehet veteményezni vagy ilyesmit a kertben, de addig is javítjuk a házikó tetejét, mert a télen több helyen is becsorgott a hólé meg az eső. Megszerettem azt a kis ütött-kopott lakot. Ebben a hónapban szeretném lakályossá tenni, amennyire lehet, múlt évben nem igazán volt rá időm. Közben találtam mindenféle otthagyott kancsókat, pici bögréket, ezeket is megmostam. Használni fogom őket. Ma délutánra biztosan kinyíltak már a krókuszok, ezért kimegyünk oda teázni a gyerekekkel, na meg folytatni a múlt évben megkezdett kerti mappáinkat.


7 comments:

Both Erika said...

Milyen szép kancsó!!! Tetszik!

Babi néni said...

Jaj, de helyes kancsó! És szépséges virágok.

Monika said...

Milyen házikótok van és hol?????Hmmm!Ha ilyen szép kis tárgyak vannak ott,akkor mesebeli kunyhó lehet.:)

Kiss Judit said...

be-benézek hozzád, tetszik a naplód meg az írásaid.

iri said...

Ezt is ott talaltad?Elhagyatva?!

Monika said...

Kislánykoromban nekem is volt KÜLÖN virágoskertem.:) Itt van a szemem előtt.Ovális volt ,középen egy nagyobb virággal.Nagyon szerettem.

márta said...

Itt:
http://prodanmarta.blogspot.com/2009/03/ez-itt.html
van néhány kép a házikóról. Egy kertet bérelünk, a házat pedig meg kellett venni, ez itt így szokás. A bácsi, akié volt a kert, mindent otthagyott, azt mondta, nem kell semmi onnan neki. Egy csomó minden használhatatlan, de van néhány aranyos dolog, ilyen készletekből visszamaradt külön darabok, amiktől jókedvem lesz. :)

Judit, köszönöm.