Thursday, March 11, 2010

A matematika

nagyon szép és érdekes tudomány ( csak ahogy Rosa mama is megmondta, azt még nem találták fel, viszont addig is élni és matekezni kell). Én tudom, hogy így van, és méltó dologért hullajtanak annyi keserves könnyet az én kis lánykáim. Mire kész a lecke, a nap is lemegy. S hogy a kicsi és nagy bánatos szívek felderüljenek kissé, teapartit rendezünk a nappali padlóján. Végezetül zongorajátékkal kísért egyszerű kis dalokat hallgatunk.
Szeretem a nappali padlóján felszervírozott teát.



12 comments:

iri said...

HAAAAAAAAAT!

Anonymous said...

irigylesre melto,nagyon edesek vagytok.

Gál Edith said...

Én meg azt szeretem nagyon, ahogy te ezt az egészet leirod!!:)))

Nyárády Károly said...

:-D

Monika said...

Márta,te nagyon széppé tudod tenni az életet és különlegessé!!!!Kiváltságosak a lánykáid,hogy ilyen anyukájuk van.:)

Szentpyr said...

Márta, úgy szeretnék én nálatok kislány lenni! Lehet? Naaaa!:)

kastanie said...

Lesz mire visszaemlékezniük felnőtt korukban:-)

Anonymous said...

Jaj, de jóóóóóó :)

zsizsa said...

Én is azt akartam rögtön írni, hogy szívesen lennék a lányod! :-) Utána viszont eszembe jutott, hogy anyukámat soha senkire nem cserélném el, úgyhogy patthelyzet. :-)
Az biztos, hogy megkapják tőled az útravalót az élethez. :-)

Both Erika said...

De jó nálatok,és de jó nektek! Vajon nekem hány lányom lesz? :) Hát ha majd teázom velük, biztos eszembe fogsz jutni, és "leköltözünk" majd mi is a padlóra!
Nagyon szeretem a blogod, egyik kedvencem, és bár ritkán hagyok megjegyzést, mindig olvaslak!

márta said...

:)

Úgy-úgy, tanuljátok el a bolondságokat tőlünk.:)

Klári B. said...

nem bolondsagok ezek :) csak kis pillanatnyi oromok :) amikrol te gyonyoru szosszeneteket szosszentesz