Monday, March 1, 2010

Úgy szeretem, ha

mindig van valamilyen éppen nyíló virág itthon, így a jácint elnyílásával egyidejüleg elkezdtek előbújni a nárciszok, éppen ma reggelre, március első napjára.

Szeretem megörökíteni valahogy a nekem tetsző dolgokat, valamennyire kézzelfoghatóvá tenni, ezért arra gondoltam, meghímzem magamnak ezeket a virágokat, addig-addig nézegettem őket, míg lett egy nárciszos kitűzőm. Kaptam egyszer egy hímzős könyvet, amelyikben csak úgy vannak kihímezve a kis virágok, ahogy vannak a réten vagy a kertben. Nem nagyon szeretem az előre megrajzolt mintákat.

Felfedeztem a könyvtárban a hangoskönyv részleget, így most Kertész Imre és Eszterházy Péter német felolvasását hallgatom, egy kis darab hazai, vagy valami ilyesmi, valamiért nagyon jólesik.

Ráadásul a könyvtári elvihetős dobozban találtam egy csomó képeslapot, igaz hogy olyan kis egyszerűek, de nem volt szívem otthagyni őket. Szeretem a képeslapokat.





No comments: