Tuesday, March 23, 2010

Minden reggelnek

megvannak a maga jól bejáratott mozzanatai ugye. Háromnegyed hatkor felkelés, kávéfőzés, teafőzés, tízóraikészítés, reggelikészítés, mindenki tudja. A kezek, a lábak teszik maguktól a dolgukat, míg a tulajdonképpeni márta is felébred. Aztán nyolc után mindig bekapcsolom a gépet, elolvasom mi újdonságot írtak a kedvenc, engem mindig inspiráló fotós blogon. A ma reggeli bejegyzésnek volt némi köze a reggeli kávéhoz, s mivel én jóval korábban megittam az enyémet, gondoltam lefényképezem a teámat.

Levelet kaptam Párizsból. Szeretem, ha eszébe jutok valakinek Párizsban. Jó érzés, köszönöm.

Amúgy itt a tavasz, végre, új sapkák készültek a lánykáknak, kinyíltak a krókuszok a kertben és még egy pici kék virág is kinyílt, aminek nem tudom a nevét, de gyönyörű...Máskor muszáj lesz vinnem csereruhát, mert olyan kis aprók ezek a szépségek, én meg nem tudok a ruhám tisztaságára vigyázni, ha beléjük feledkezem.





14 comments:

krisz said...

Köszönet a teáért!Meg a virágokért is!

Borzási A. Kriszta said...

annyira művészi főleg az első kép:)
hogy tudtad ennyire jól lekapni, miközben gőzölög?:D

L. M. Zsuzsi said...

"A kezek, a lábak teszik maguktól a dolgukat, míg a tulajdonképpeni márta is felébred. "
ez a mondat a csúcs.
és jó a makró, igazán érdemes volt beszerezni!

Zsuzsa said...

Nagyon tetszik mindegyik kép!:)
A teáscsészéd különleges, nagyon szép!!!

Monika said...

A kis kék virág: májvirág.Nálam is van,fotóztam is a napokban,de én is a földön hasaltam majdnem.:)

márta said...

Krisz, én is köszönöm.

Kriszta, a makrolencsével csináltam és csak utólag láttam, milyen szépen látszik a gőz.

Zsuzsi, a szívem vágya volt ez a lencse, nagyon szeretem az apróságok világát.

Zsuzsa, a kedvenc csészém. Ajándék.

Mammka, igen, hasalok a földön, aztán meg át kellene menni a városon ugyanabban a ruhában. :)

ORsi said...

a gözölgö csésze valami mesés! és az a pici kékség is egy tavaszi kis csoda. már én is nagyon várom, hogy legyen egy makrolencsém, aztán hasalhassak a földön;-)

Fabrikák said...

"a tuljdonképenni márta felébred"zseniális mondat!

Lea Mónika said...

hat ez a gozolog tea.. ez mindent meger:)

Lea Mónika said...

gozolgo.. bocsanat:)

Lele said...

A teáscsészés foto mennyei.A fotosblog tényleg különleges.

Jade said...

Nagyon jok a fotok! Mindegyik! De az az elso gozolgos, az valami csodaszep!

Isten eltessen tovabbra is eroben, egeszsegben! Boldog Szuletesnapot! :)

liv said...

Nagyon szeretem a blogodat-már évek óta- de egyre jobban.

márta said...

Köszi. :)