Saturday, April 17, 2010

Egy csodás

nap végén hadd árasszam el képekkel ezt a blogot. Bocsánat. Az utóbbi egy-két hónapban sok bajor városba látogattunk el hétvégenként, mert olyan nagyon szépek. Bamberg a világörökség része amúgy, de én ezzel úgy vagyok, hogy számomra minden teremtmény, minden épület a világörökség része és azért van ott ahol van, hogy azt vegyük figyelembe és örüljünk neki. Egy játszótéren két kis szőke legény maguk szedte virágot próbáltak árulni játszásiból és én vettem egy aranyesőágat 20 centért.
Jó lenne meggyökereztetni és elültetni a kertbe, de ehhez nálam nagyobb kertésztehetség szükségeltetik, attól tartok.





9 comments:

Anonymous said...

Ásd be a földbe úgy, hogy ne látszon ki csak a tetejéből egy kicsit. Aztán iszaposra öntözd be, és ügyelj, hogy mindig nedves legyen a földje. Mi most aranyeső-sövényt csinálunk így. (Bamberg az egyetlen hely, amit láttam Németországból. Des aletes Rathaus maradt meg a legjobban... ott a folyó közepén :)).

márta said...

Nagyon köszönöm a jótanácsot. Hálából feltettem utólag egy képet a Rathausról is.:)

helga_dombi said...

Sieht einfach super aus!Irígylésre méltó, szép helyeken jársz:)

zazálea said...

Az a folyó közepén lévő ház, építmény,valami...! :o))

penzesbea said...

Hm, regi szep emlekek...17 evesen voltam cserediakkent harom hetet Bambergben egy csaladnal...A Rathausban is voltunk, a polgarmesterrel is talalkoztunk...De a legszebb megis az a nyari szerelem volt, igen, egy bambergi fiuval:)Szoval, megdobogtattad a szivemet a kepekkel

Klári B. said...

vau... nekem is regi almom, hogy ott a videken tobb helyet is megnezzek. Irigylesre melto, hogy milyen kornyezetben laktok. No persze, nem irigykedem, csak egyutt orulok veletek. :)

Betti said...

Ó, Márta, azt hittem legalább vagy tíz képet mutatsz itt nekünk. Nekem is az a folyó közepén levő ház tetszik a legjobban.

Kóczi Csilla said...

De szép város! Köszönöm, hogy megmutattad!

márta said...

Ó, hát nagyon szívesen. :)