Monday, April 5, 2010

Harmadik éve, hogy

úton, utazva ér a Húsvét. Két évvel ezelőtt testileg-lelkileg belebetegedve az egészbe, mert éppen költöztünk és úgy éreztem, mindent hátrahagytam, ami ismerős és otthonos ezen a világon. Azóta pedig valahogy mindig Húsvét előtt látogatunk haza a mamáékhoz, Húsvét utánra meg már vissza kell érni, így sikerül.

Hazaérve néhány kiszáradt virág és egy igazi levelekkel teli igazi postaláda várt. Na meg szellőztetésre váró, percek alatt csomagokkal megtelő lakás, amelyet máris elözönlött egy éhes, hangos család, a miénk. Gyorsan megnéztem, mi van a hűtőben, így lett hagymás rántotta sült szalonnával az ünnepi ebédünk, utána meg még egy kis habos sör is.
További szép napot annak, aki nálam méltóbban tudott ünnepelni, s aki nem, annak is.
:)






8 comments:

Monika said...

Hol vannak a kiszáradt virágok,hiszen a képen levők csodásak!
Teljesen méltó az ünnephez a rántotta és a habos sör.A lelki hozzáállás adja a méltóságot,de hiszen te is így gondolod.
Szép napokat itthon!!!!

márta said...

Ja, félreérthető voltam: a visszaúttal telik el hagyományosan a Húsvét. Ezek a képek a múlt héten készültek Magyarországon. :)

Borzási A. Kriszta said...

itt vagy végre:)

Anonymous said...

legalább volt néhány szép, igazán napos napotok otthon. a képek pedig magukért beszélnek. és tojást is pont jókor ettetek.

Lea Mónika said...

az a masodik kep hol keszult?;;) csodas..

márta said...

Budapesten a Vasúttörténeti Parkban. Ez egy kis étterem, ha kettesben megy az ember valakivel, szép lehet oda beülni. Én csak leskelődtem. :)

márta said...

De az is lehet, hogy csak álmodtam az egészet, és csak a múltban volt étterem. :) Tényleg nem tudom már.

L. M. Zsuzsi said...

De gyönyörű az a koszorúcskás kép!!! is! Azért az nem rossz, hogy a Húsvétot egész Pünkösdig lehet ünnepelni ;-)