Wednesday, April 14, 2010

Reggel




kimentem kicsit a kerti házba, mert ott tartom a befőtteket és szükségem volt reszelt almára a pitéhez. Meg különben is, olyan szépek a harmatos reggelek a város szélén. Mint valami szavak nélküli reggeli imádságok.

×××

Közben arra gondolok, én mindig ugyanarról írok, - a kezdetekhez képest mind kevésbé konkrétumokat, pedig nagyon is prózai és kézzelfogható amúgy az életünk, mint mindenki másé . Ugyanazokat fényképezem - virágokat, csészéket, függönyöket. Minden itt játszódik ezen a néhány négyzetméteren. Így alakult magától. Őszintén szólva csöppet szerintem is unalmas, de ennek ellenére és éppen ezért én nagyon is szeretem.

15 comments:

Borzási A. Kriszta said...

én is, Márta!:)

kastanie said...

Én is, és kösz, hogy írod őket és olvashatom.

Mike Adina said...

olyan fantasztikusan tudod leírni az egyszerűt, a hétköznapit...a pillanatot.

krisz said...

Szépek a fények!Olyan cirógatóak...

Kóczi Csilla said...

Én is, nagyon! Mindig kapok valami szemet-lelket pihentetőt. :-)

Anonymous said...

:-) köszönöm :-)

Fércművek said...

Én nagyon szeretek nálad "unatkozni"! :)

Gál Edith said...

Észrevetted, hogy még vannak mások is, akik NAGYON SZERETIK?! :))
És azt is szeretjük AMIT és AHOGY irsz!!!! Én már nagyon várom a következő beszámolót...:))
Áldott hetet Nektek!

Karina said...

Kedves Márta!
Nem is tudom, honnan jutottam hozzád, de biztos valami angyali sugallat volt, hogy Rád találjak. Jócskán visszaolvastam a naplódat és nagyon tetszik, ahogy tiszteled az életet. Én is ezt próbálom megvalósítani és továbbadni gyermekeimnek, remélem sikerül. Ismeretlenül is barátsággal, Karina
ui. Visszatérő olvasód leszek!

márta said...

Köszönöm.

Anonymous said...

Nem unalmas. A régebbi rész... a konkrétumos azt nem élveztem ennyire... akkor volt, hogy csak kétnaponta néztem erre :)

Józsi said...

Mi történt tegnap, ma... ? Elért benneteket a hamufelhő és már nem lehet fényképezni ? :)

márta said...

De, azt lehet, de nem kellett volna ide a jobb felső sarokba a minap kiírjam, hogy minden nap megpróbálok ide írni.:)

Erika said...

Nem unalmasak ezek a csodapillanatos képek, egyáltalán! irgumburgum! Én nagyon szeretek itt nézelődni, sőt, már a férjem is...

márta said...

Jólvan, jólvan...:))