Sunday, July 1, 2007

Ma délelőtt

többek között egy kb. három éves kisfiúra kellett vigyáznom, és olyan fura, hogy nem tudtam vele szót érteni sehogysem. Pedig mindent megtettem, beszélgetni próbáltam, simogattam, épp csak a bőrömből nem bújtam ki a kedvéért, de nem és nem. Sőt, felvett egy botot és agyon akart csapni vele. Hm, lehet, hogy én vagyok ilyen irritáló :(
A másik már vidámabb téma, bár kissé idegesítő is már számomra. Azért, mert T. valamikor vett egy tűzriasztót, vagy nem tudom, hogy mondják neki, tök feleslegesen amúgy, mert be se lehet szerelni sehova, én mondtam is neki, hogy ne vegye meg, de ő mégis. Na, és néhány napja ez a ketyere kb. 5 percenként kiad olyan csipogásszerű hangot, mintha egy csirke lenne a lakásban. És ez megy mostanság, mert T.-t ez szórakoztatja, de engem meg már nem. Most is csipog. Én nem értem ezeket a férfiakat...

2 comments:

Anonymous said...

fogy benne az elem?

márta said...

Azám, fogy benne rendesen, de hogy miért nem lehet az kivenni?...Akkor már mennyivel jobb lenne egy édes kismacska, aki itt nyávogna meg dorombolna...