Thursday, December 11, 2008

Nos, megdobódtam

egy virtuális hógolyóval Kastanie kedvességének köszönhetően, és remélem, hamarosan egy igazival is meg fogok dobódni, mert az időjárásjelentés havat jelez, és én már nagyon várom. Néhány kérdésre kell válaszolni, szóval:
Horoszkópod: nem tudom pontosan, mert nem hiszek benne, nem is értem, hogy lehetne bármilyen csillagállás hatással az én napjaimra, vagy az én tulajdonságaimra.
Egyéb események, amikor megszülettél: szerintem az én megszületésem ténye volt a legeslegnagyobb esemény...a családunk életében mindenképpen.
Ha nyernél a Lottón: ez sem fog soha előfordulni, mert nem szeretnék olyan pénzt, amiért nem dolgoztam meg. Ha belegondolok, nem minden kapott pénzért dolgoztam meg, de az más kategória, ha például a szüleitől kap az ember valamit.
Rossz szokás: mindig elkeverem a fésűt, tehát nem a helyére teszem, és akkor mikor nagyon kellene, sehol sincs, és ez egy négy nőszemélyes családban nagy feszültségeknek a forrása...Úgy tervezem leszokni, hogy vagy a nyakamba akasztom ezután, vagy veszek egy tucat fésűt, hogy legyen bőven mindehol.
Ha web-böngésző: Google
Ha koffein: Van egy reggeli kávé, meg egy ebéd utáni. Nagyon szeretem. Főleg barna cukorral édesítve.
A legutóbbi könyv, amit olvastál: magyarul Polcz Alaine-től a Nem trappolok tovább, németül folyamatosan olvasok egyszerre több könyvet is, ilyen mindenféle könyveket, amit csak be tudok szerezni.
Színeid ruhában: sötét és világoskék, szürke, bordó, fehér, nagyon világos barna.
Most mi van rajtad: nyúzott farmer, sötétkék pulóver.
Ha háziállat: szeretnék egy macskát.
Amit soha nem választanál háziállatnak: : egeret
Amit legjobban szeretsz magadban: meglátom a szép oldalát is a dolgoknak, van humorérzékem.
Tíz év múlva hol látod magad? : Fogalmam nincs. Épp ezért nem is írtam oda a céltudatosságot az előbbi ponthoz. Minden megtörténhet...:)
Legutóbbi nagyon jó élményed: ez a december telistele van jó élményekkel. Hogy melyik volt a legutóbbi...ha már választani kell, akkor legyen a tegnapi telefonbeszélgetés Anyuval, az jó volt.
Hát akkor, legyen egy szép napotok...most nem szeretném senkinek névreszólóan továbbadni, de aki szeretné, az megírhatja a saját válaszait...

5 comments:

Monika said...

Szeretem Polcz Aleine könyveit,ezt nem ismertem,de szerintem be kell szereznem!
Jó volt olvasni Téged!

Józsi said...

A Google nem böngésző, az Opera az :)

márta said...

Nos, azt viszont el kell ismerned, hogy majdnem eltaláltam. :) Jó, akkor legyen Opera, merthogy tényleg azt használom.

ritarozi said...

Hihihi, én se találom soha a fésűt. De a körömvágó ollót se. ;)

márta said...

Ez igazán vigasztaló számomra...:)