Saturday, December 27, 2008

Azt még

el kell mondanom, hogy nagyon szép ajándékot kaptam karácsonyra. Ugye csak egy személy jöhet szóba, aki nekem is csempészhet ajándékot a fa alá, lévén, hogy a gyerekek még tiszta szívből elhiszik, hogy mindent az Angyal hoz. Nem tudom, hogy ez most helyes vagy nem, de öröm nézni, ahogy boldogan élnek egy varázslatos saját világban. Mi pedig Tibivel varázsolunk, ameddig lehet, s majd még utána is, míg világ a világ. De mit is akartam mondani...szóval, azt tudom, hogy 24.-én délben még nem volt ajándékom. Valaki szereti utolsó pillanatra hagyni a dolgokat :), na jó, amúgy tényleg állandóan foglalt. Nem baj, én úgyis inkább ajándékot adni szeretek nagyon. Ehhez képest - utolsó pillanatban vett ajándék ide vagy oda - találtam a fa alatt egy gyönyörűségesen piros melegítőfelsőt, és egy kis szakácskönyvet. Egyszerűen tökéletes ajándék. Ein perfektes Geschenk.:) Mert amikor úgy alakul, akkor ajándékot kapni is borzasztóan szeretek...