Wednesday, December 31, 2008

Mivel ez azt utolsó



bejegyzésem ebben az évben, hadd kívánjak nektek egy mélységesen boldog Új Évet...vagy ahogy itt mondják, és napokig nem értettem, mit is akarnak : Guten Rutsch! :)
(Én idén nem szeretnék különösebb visszatekintést végezni az elmúlt évre...már nem azért, de nem vittem véghez különösebb hőstetteket. Igaz, hogy nagyjából mindent újból kezdtem, kezdtünk - de a kezdeményezője a változásoknak nem én voltam, én csak alkalmazkodtam, meg becsomagoltam, aztán kicsomagoltam, ilyesmi...szóval semmi különös. )
A szilvesztert a családdal ötösben ünnepeljük: egyszerű- de finom ételekkel, filmnézéssel, játszással. A gyerekek is nagyon izgatottak, mert éjfélig fennmaradhatnak. Délután kirándultunk a jó nagy hidegben, s talán holnap is fogunk...a képek ott készültek. Remélem, hogy mindannyiunk számára szép dolgokat rejt az út a kanyar után...

10 comments:

Anonymous said...

nem szeretek elso lenni :), de mar keso van es aludnom kell kicsit,nincsen most ekezezetes betukeszletem,eszrevetted ?
szoval egyreszt es mindenekelott minden jot a kanyar utanra, mindannyiotoknak, neked meg meg plussz legalabb egy kivansagod teljesuljon arrol a bakancslistarol.
A hostettekkel kapcsolatban csak annyit, hogy van egy idezet a blogcimed alatt hmm???
Egyebkent meg rettenetes fukar vagyok a dicseretekkel, azaz,hogy csak akkor mondok ilyesmit ha nagyon komolyan gondolom ergo nem szoktam hizelkedni( ami itt talan nehezen hiheto merthogy neked itt mar annyi jot irtam, hogy kicsit en is zavarban vagyok tole )( vagy csak gondoltam?: )de az van Marta, hogy te egy zsenialis noszemely vagy. Hogy ez a Varatlan utazasos szuletesnap milyen csoda otlet.
Szaz ekezetnelkuli szonak is egy a vege most, megegyszer Boldog Uj Evet!

Jupiter Family said...

Happy New Year!

2009 Fireworks Show

http://fireworks2009.blogspot.com/

http://vitas-vitas.blogspot.com/

Anonymous said...

Hát az egyik dolog, aminek nagyon örültem ebben az évben, hogy Veled megismerkedhettem és hogy naponta megmosolyogtatsz, vagy elgondolkodtatsz a blogoddal. Remélem az új évben találkozni is sikerül majd - 5nél több percre. :)
És sok-sok örömöt ott a kanyar után is!!!
Sárának pedig boldog születésnapot kívánok!

márta said...

Anikó, hát könnybe lábadt a szemem. Köszönöm. Én pedig - a változatosság kedvéért - egy ékezetes Boldog Új Évet kívánok oda neked, a messzi-messzi távolba.

Kamilla...:), ki tudja, mi mindenféle találkozás van oda elrejtve a kanyar utánra...:) Én is reménykedem. És köszi.

Babi néni said...

Hát ilyen szépet nem tudok írni, mint Anikó (bár minden sorával egyetértek), de nagyon boldog új évet kívánok Nektek!

Anonymous said...

én is kapcsolódom az előttem szólókhoz;BOLDOG ÚJ ÉVET nektek:)))
sz.tem az igazi nagy művész aki ilyen aranyos lánykákat nevel:))))

Anonymous said...

ja és BOLDOG SZÜLINAPOT a kis hölgynek:)))

Anonymous said...

Boldog új évet neked Márta és aranyos kis családodnak!Te vagy a szive annak a családnak!!Mindegy hogy mi jön a kanyar után Valaki elöre látja és ugy irányit titeket hogy mindenben jól legyen dolgotok!Millio puszi nektek!

DuplApa said...

Boldog Új Évet kívánunk bakonyi erdők széléről a kanyar innenső feléről! Az biztosan jó hely, miért ne lenne a másik fele is az! A kisasszonyt pedig Isten éltesse jó sokáig, szintúgy a család többi tagját is, függetlenül attól, hogy kinek-kinek az évforduló melyik napra esik!

Anonymous said...

Köszönöm a mindenféle jókívánságokat...:)