Wednesday, December 31, 2008

Szülinap





Köszi mindenkinek a köszöntést!

8 comments:

Renáta baba said...

Isten éltesse sokáig Sárát kicsit megkésve,de annál nagyobb szeretettel!!!

Anonymous said...

Egyszerűen nem értem... akárhogy számolom, 8 gyertyát látok :O

márta said...

Nem mondod, hogy azóta ezen rágódsz! :)))Pedig 9 van ott! :)

Anonymous said...

Nem, nem rágódok azóta, csak akkor megszámoltam, mert vizuális típus vagyok (és inkább rögzült a kép, mint a szöveg) és most nem értettem, hogy lehet Anna és Sára között 5 hónap korkülönbség :D Visszamentem, és megint megszámoltam, de minden oldalról 8-nak tűnik. Azért hiszek neked, hogy 9 :)

Józsi said...

Akkor én most meg azon fogok rágódni, hogyan sikerülhet valakinek több oldalról megnézni ezeket a képeket :)
Talán a jobboldali gyertya mögött mintha még lenne egy ?

márta said...

Józsi, te követed a kommentjeimet is? :)

Józsi said...

Igen, mindig felírom, hogy hány komment van egy-egy bejegyzésnél, oszt' ha változik, akkor megnézem, mi újság :)

























(Az igazság pedig az, hogy, igen, a Reader-el a kommenteket is követem :) )

Anonymous said...

OK, Józsinak köszönhetően megtaláltam a kakukktojást :) Vagyis azt, ami mögött van egy másik gyertya. Most már semmi gondom. Kösz a segítséget ;)