Wednesday, June 10, 2009

Könnyekig

meghatódva tudnám sajnálni magam, ha akarnám, hogy lemaradtam a tegnapi budapesti Michael W. Smith koncertről...Ha keresztény zene, akkor nekem ő a number one. (Szeretem én módjával az orgonamuzsikát is félhomályos templomban, de hát ízlések és pofonok ugye.) Kérdeztem öcsémtől, hogy na, milyen volt, és a részletes beszámoló ugyan még várat magára :), de egy annyit odapötyögött, hogy "nagy buli volt..." :) Itt lehet olvasni amúgy egy jó kis leírást a koncertről és közben jó keresztényi magatartással próbálok örülni azoknak, akik ott lehettek.
Rengeteg kedvenc számom van, de most csak egyet teszek be ide. Ja, és ti tudjátok, de egyes zenéket csak fülhallgatóval, maximális hangerőn érdemes hallgatni. :)



Meg még egyet, Isten dicsőségére. :)

4 comments:

Monika said...

Én is néztem vágyakozva,hogy milyen jó lenne elmenni,merthát élőben hallva biztosan sokkal jobb,mint a youtube-n.:)
Az viszont tök jó,hogy az öcséd ott volt!!!!
És mert persze minden Pesten van!:((((Brrrr!

Lea Mónika said...

tenyleg "nagy buli" volt... en is eljutottam;) [ezt csak azert, mert mondad, h orulni akarsz az orulokkel...v vmi hasonlo biblikus dolgot emlitettel:P].
amugy megnyugtatlak, h nem volt a te legkedvencebb dalod, sot, a regi dalok kozul csak 2 volt...:( de volt a Friends!:D

márta said...

Ó egek, hát a Friends is volt! Lea, ne fájdítsd a szívem még te is! :))))

Tücike said...

akkor en is dicsekszem, hogy en is ott voltam, meghozza az elso sorokban :) sot, meg az ocseddel is talalkoztam.
amellett hogy megint faj a torkom, es kohogok (akar az akos koncert utan), mondhatni, hogy egyedi elmeny volt :D