Monday, June 8, 2009

Ezt a kis


horgolmányt tegnap vagy tegnapelőtt kezdtem el, ugyanis rájöttem, olyan érzékeny vagyok a hidegfrontra - érzékenységem csillapíthatatlan fejfájásban és összevissza kóválygásban nyilvánulva meg, de mindegy - mint egy nagymama, így arra gondoltam, kipróbálom ezt a szép kis nagymamamintát ilyenképpen is. Ilyen színesen - körkörösen. Ha nem lesz kedvem továbbhorgolni, akkor lesz belőle egy kis portávoltartó kendő a számítógépemre, különben lehet még belőle párnahuzat is, vagy falvédő, ha annál is nagyobbra horgolom, akkor takaró valamelyik gyereknek, ha annál is nagyobbra, lehet belőle takaró amelyik alá mindhárom gyerek befér, és ha még annál is nagyobbra, akkor meg sem állok, míg körbe nem horgolom ezt az egész világot.

7 comments:

Anonymous said...

Hűű, a mindenit, ne add fel a takarónál, Márta! :D

Klári B. said...

elhorgolhatsz ide hozzankig is :)

Gyöngyi said...

Csak csináld:))
Egy ideje én is rákattantam a horgolásra:))

Noémi-Ruth said...

eszméletlen a te humorod, Márta :D

Anna said...

Meg ne állj! Ráférne már a jó öreg Földre egy ilyen szép, színes, a'la Márta takaró. Rakétaelhárító pajzs helyett.

Betti said...

:), nagyon szép. Én istervezek valami ilyesmit, de csak június után.

Lele said...

Ha ilyen szépen tudnék horgolni,veledd együtt tenném.Mert én is csak egy támolygó élö barométerként tengetem napjaim.Ha nem lennének a gyerköcök én az ágyból ki se kecmeregnék.