Wednesday, June 3, 2009

Jut eszembe, hogy

el ne felejtsem legközelebb eszembe juttatni, hogy el ne felejtsek ruhacsipeszt venni, hogy mikor legközelebb újra kiteregetem a kimosott ruhát (pólókat, zoknikat, mindenféle alsó és felsőneműket stb. ), legyen mivel odaerősítsem a már említett pólókat, zoknikat, mindenféle alsó és felsőneműket a szárítóra...mondjuk persze ezt abban az esetben, ha nem akarom az ilyen szeles napokon a különböző, nem feltétlenül publikusnak szánt ruhadarabjaimat a postaládánkban viszontlátni...És még persze abban az esetben is, ha nem akarom, hogy az alsószomszéd és alsószomszédné úgy emlegessenek, mint az őrült magyar nőszemélyt, akinek időnként az ő területükre szállingóznak a mindenféle nempublikus ruhadarabjai.

9 comments:

Anonymous said...

nevettem :D ... de belegondolva írtó kellemtlen lehetett :) zerge

Budai Evódia said...

ne búsúlj...egyszer itt is történt egy ilyen őrültség. az erkélyen alul teregetem az "apró ruhaneműt". és nem csipesszel. és menyegző volt, amikor nagy szél lett és lent állt az ifjúpár, de nem rizset szórtunk alá...:)

Klári B. said...

:)) annyira elveztem ezt a bejegyzesedet :)

Betti said...

:DDD

Lea Mónika said...

jaj:D:D:D:D
de az evodiae se rossz sztori:D

Gyöngyi said...

Nagyin jó volt humoros soraidat olvasni:DD

márta said...

:) Próbáltam nagyon bonyolultan elmondani az egyszerűt, de látom, mindenki megértette. :)))

marika said...

:))élveztem!

Renáta baba said...

Még jó,hogy mi házban lakunk és nincs hova leszálljon a ruha :D