Wednesday, June 24, 2009

Kerti beszámoló...megint :)

Kezd érni a málna az esővízgyűjtő hordók mögött-mellett levő bokrokon.


Egy kis vitorlás tutaj készülget itt, mégpedig egy olyan tutaj, amelyik a tengerről álmodozik.


Érik a feketeribizli...


...meg hát az eper is.



Ezt a kis érdekes színű gyönyörűséget hosszasan megnézegettem. A múltkor egy kis kígyót is láttam, na azt nem nézegettem ilyen ámulattal, de azt elfogadom, hogy a kiskígyónak is lennie kell valahol. (Érdemes rákattintani a képre, mert gyönyörűek a szárnyai!)

6 comments:

iri said...

Az egesz allatka nagyon erdekes,s foleg a lanyaid.

Noémi-Ruth said...

húúú, ez igazán gyönyörű, szívmelengető a biológus lelkemnek :D

Lele said...

A szitakötös ámulatos,meg kell majd a fiamnak mutassam.(Mond csak,használsz makró objektívet?-kérdem,mint kezdö fotós-)

Angela said...

Annyira gyönyörű fotókat csinálsz! Szeretem őket. Néha szebbnek látszik minden, mint a valóságban.

Betti said...

Gyönyörű képeket készítesz! Nagyon tetszik a szitakötő!

márta said...

Köszönöm.:) Jók a gépek, ez az igazság, amikkel fotózok.

Lele, a régi gépen van szupermakrós beállítási lehetőség, azzal készítem az apróság-képeket. A másikra is vettünk makróobjektívet, de sehogyse sikerült jót csinálnom vele, igaz használt, talán azért, vagy inkább azért, mert béna vagyok hozzá.