Thursday, June 25, 2009

Mind

halogatom, odázgatom a dolgokat, de most már akárhogy is muszáj nekifognom csomagolni. Öt személynek, három hétre. De úgy, hogy legyen elég ruha és cipő meleg és hideg esetén, napsütésben és esőben, tengernél és hegyekben, autóbanhányáskor - asztalnálleevéskor...elvileg már rutinom kellene legyen ilyesmiben, mégis...Viszont. Elhatároztam, felhagyok az évek óta űzött fejfájós-morcos pakolászási stílusommal, és első lépésként a csomagolást is a várvavárt nyaralás szerves részének nyilvánítom. Szóval nem egy olyan dolognak, amin túl kell esni valahogy, mert akkor már a nagyon hosszú autóutat is egy ilyen dolognak lehet (szoktam) látni, meg aztán a lehurcolkodást a partra is, meg a felhurcolkodást a hegycsúcsra...szóval, hova sietünk, nem?! És ha már odaértünk, ahova sietünk, akkor meg elkezdünk jól visszafele sietni? Hát ilyesmi filozófikus kérdések feltevésére jutottam, s egy jó kérdés feltevése néha fontosabb, mint maga a válasz. ( S különben is annyi szépidézetet lehet olvasni arról, hogy nem is a cél a cél, hanem az odáig megtett út, na az a cél...)
Második lépésként elfogadtam a lelkem mélyén azt a tényt, hogy nyilván így is - úgy is itthonhagyunk valamit. Ha eleve ezzel számol az ember, akkor nagy meglepi és döbbenet már nem érhet.
Harmadik. Örülök, hogy nem halasztgattam a végtelenségig szeretett kis virágaim és kertem gondozására alkalmas személy(ek) kiválasztását és megkérését is. Majd tűzök ilyen kis cetliket a cserepekre, hogy melyik virág mennyi vizet igényel. Nem is tudom mi lenne, ha még állatunk is lenne, úgy hozzá tud nőni az ember szíve minden kis aprósághoz.
Negyedik. Most felálltam és gyorsan odatettem az útleveleket. Legalább az itthon ne maradjon.
S végül de nem utolsó sorban még főzök szépen egy kávét, aztán leülök és átgondolom a dolgokat, mert mindenek előtt a fejemben kell rendnek lennie, s különben is még itt van az egész holnapi nap a csomagolásra, nem kell azt annyira nagyon elsietni.

Ui. Amúgy ebben az egész csomagolásban az a jó, azonkívül hogy gyökeresen megváltoztattam a pakolási filozófiámat ugye, hogy végre használtuk is valamire Tibi szuper, de már régóta az ágy alatt porosodó horgászfelszerelését. Ugyanis a vadiúj fekete fürdőruhám a szemem láttára csúszott le a zongora mögé és hát valamivel ki kellett onnan halászni.

8 comments:

Betti said...

:D, jó halászást!
Én sem szeretem a pakolászást, de ha neked beválik ez az új filozófia, lehet segít nekem is...

Klári B. said...

:) no es hova utaztok? Jo vakaciozast barhol is pihengettek, es oruljetek az apro kis csodaknak :)

zafiram said...

Mivel mi gyakran utazunk, a lista segít a legjobban, különben elvesznék! A nagyok miatt nem aggódom, de a pici dolgait nehezebb pótolni.
Érezzétek jól magatok és az egymással töltött időt.

Mobi said...

Kellemes nyaralást és szerencsés visszatérést :) Mit fogok majd olvasgatni :(

marika said...

jó utat nektek!Kellemes nyaralást!Várunk visza!

márta said...

Holnapután hajnalban indulunk Horvátországba, onnan pedig majd Erdélybe utazunk. Köszi a jókívánságokat!

penzesbea said...

Mi jovoheten penteken indulunk, igaz repulovel, ket es fel hetre termeszetesen Varadra:)(Gerben csak egy hetre jon). Ami "megkonnyiti"a dolgomat, hogy adott a max kilo amit vihetunk. Ez legalabb rendet teremt a mindent tulstresszelo agyamban. Mar nagyon jo lettem a borondbol valo haszontalan holmik kidobigalasaban - az utolso pillanatban termeszetesen;) Csakis.
A legnagyobb egesem eddig a tavalyi ev volt. Keszultunk Ariadnet Varadon keresztelni, es mit felejtettem itt? Hat a gyonyoru gyonyoru kereszteloruhajat :(( uotjara akartam a borondbe tenni, hogy ne gyurodjon... Mar ott tartok, hogy ami kis ajandekokat viszek a csaladnak es baratoknak, elorekuldom csomagban postan, mert felek hogy nem fog minden beleferni a borondokbe.Eleg durva, nem?

Jade said...

De ugye T. nem latta? :D Az en Uram kiakadna ha ilyet muvelnek a horgaszbotjaval...

Jo utat Nektek, szep idot, sok sok elmenyt es kozben azert jelentkezz neha ha lesz honnan, pliiiiz!
Aztan jonnek majd sorozatosan a beszamolok, ugye?