Tuesday, June 16, 2009

Tudom ám,

hogy kismillió ilyen kézben-kis-növényt-tartós pillanatot kaptak már lencsevégre a világon, épp ezért feltétlenül nekem is kellett egy saját, igaz nem túl jól megkomponált kép. Annál is inkább, mert ez a kis rózsa ámulatba ejt itt engem néhány napja, ugyanis nem volt egyéb egy egyszerű kis botnál, aztán egyszer csak elkezdett pici rügyet bontani, most pedig ilyen kis lendületesen teregeti szét a leveleit...egész nap nézegetem, s ha lenne annyi időm erre, le sem venném róla a szemem, de tényleg.


6 comments:

Lea Mónika said...

nahat...;;);:)

iri said...

megis melyik rozsat nezzem?a copfost?az is virul

BKata said...

Jaj, de szépek:-)

Monika said...

lányka az igazi kis rózsabimbó.:))))Igaza van Irinek.:)

márta said...

:) Virágot a virágnak...

Anonymous said...

A rózsa nekem csak egy rózsa, mert nem én szelídítettem meg, de a lányod tényleg gyönyörű virágszál.