Saturday, March 1, 2008

Ez van, ha

az ember péntek este nem tudatosítja eléggé magában, hogy másnap szombat van, tehát lehet reggel sokáig aludni. Ma reggel korán ébredtem, és sajnos végigkínoztam magamat az összes szokásos hétköznap reggeli ébredési fázison, mert azt hittem, hogy fel kell kelni, és sajnos csak sokára esett le, hogy nem is. Ezt azért megspórolhattam volna magamnak, főleg, hogy kint esik az eső, és olyan jó, mikor szombat reggel esik az eső, és nem kell korán menni sehovase. De mivelhogy tegnap este nem úgy feküdtem le, hogy ma szombat lesz, hát így jártam. C'est la vie, ha az embernek nincs baja, hát csinál magának. :)

1 comment:

Anonymous said...

na most varhatsz egy hetet, amig megint szombat reggel lesz, es tudatosan aludhatod vegig.
nekem szerencsere par pillanat alatt beugrik hogy aludhatok nyugodtan vagy sem. Sajnos 5 esetben a 7-bol fel kell kelni.