Thursday, March 6, 2008

Voltam

a szemközti boltban, ahol nagyjából használt ruhákat árulnak, és ahova a nők szeretnek járni, tehát én is, pedig amúgy nem szeretek vásárolni, de ez kivétel. És azért írom így körül, mert nem szeretem azt a szót, ahogy általában nevezni szokták, mindenki tudja, mi az...Szóval voltam, mert új áru jött, és ilyenkor ott a helyem, a fél Pápával együtt, mert ez így van rendjén. Elhanyagolva azt a tényt, hogy vettem magamnak vagy öt blúzt ( de ugyan ki számolja?!), ezenkívül kilóra vettem két német mesekönyvet. Még sohase vettem kilóra könyvet. Majd felolvasom a gyerekeknek a tökéletes német tudásommal és kiejtésemmel. Az egyiknek Pinocchio a címe, ami azért jó, mert így legalább tudni fogjuk, hogy miről szól. A másiknak pedig Fünf freche Mause a címe, és erről azért fogjuk tudni, hogy miről szól, mert egyéveseknek készült, és ezért sok benne a szép, színes kép. Kezdetnek azért nem annyira rossz.

2 comments:

Anonymous said...

En is szeretek ilyyen boltba jarni es hasznalt ruhakat venni, es tutti jo cuccokra akadni...:D

Anonymous said...

Főleg gyerekcuccokat éri meg onnan venni, mert sokkal strapabíróbbak, mint az új az üzletből, azok olyan hamar szétesnek.