Sunday, March 9, 2008

A jó ég tudja,

miért halmoz fel az ember ennyi cuccot az évek során...Homo tzuttzolosicusok vagyunk mindannyian, tisztelet a kivételnek, aki nem én vagyok. (Még a bébiruhák is megvannak, de most már rátukmálom őket másra. És reményeim szerint az ezen tettemhez kapcsolódó Murphy törvény most elkerül egyelőre...;) De legalább most hallgathatok zenét közben, mármint a cuccolás közben, mert míg férjem is itt sürgött-forgott, nem lehetett, mert a férfiak olyanok, bár nem akarok általánosítani, hogy csak egy dologra tudnak koncentrálni. Vagy csomagolunk, vagy zenét hallgatunk. Bezzeg mi nők...lám, én még blogot is tudok írni közben.

9 comments:

Anonymous said...

Márta,a mi férjeink zenehallgatás+más tevékenység területén nagyon hasonlítanak:)Bár tudom,hogy sokadik vagyok,aki ezt mondja vagy üzeni,nagyon sajnálom,hogy elköltöztök.További zökkenőmentes csomagolást!

SKata said...

A férfiaknak köztudottan nincs megosztott figyelmük:)!Bezzeg,mi,Nők:)...az én megosztottam például úgy van,h postot írok,közben hallgatom a választási eredményeket;a Gábort,amint vmi telefonról beszél;msn-ezek egy barátnővel és közben még a holnapi kaját is megtervezem:))))!És mindenhova megfelelően reagálok:)!
Kár,h ilyen messze vagytok,vevő lennék babaruhákra:)

Anonymous said...

Lehet menni hozzátok turkálni?

Anonymous said...

Sok erőt neked; hiányozni fogsz(míg újrajelentkezel:(

Anonymous said...

Nekifogtam kommentet irni, de most abba kell hagyjam, mert én férfi vagyok, és éppen zenét kell hallgatnom.Sajnálom.

Anonymous said...

Jó vagy, Levi!!! de tudtad, hogy te kivétel vagy a sok közül? és az én férjem is kivétel, mert ő meg zenével tanul, olvas, meg ilyesmi...
amúgy nagyjából Mártinak igaza van, a lényegre rátapintott!:))

Tücike said...

Szerintem Badenizeben legyen az elso dolgod egy jo net-kavezot keresni, es irni :) jo?
azt akrtam ezzel mondani, hogy hianyozni fogsz friss olvasoidnak is.

Anonymous said...

hat baden furdoben, a gatyad is ramegy egy netkavezos kaland miatt. szoval csigaver :)

a tisztelt jo eg meg tudja, hogy miert olyanok amilyenek a "mi nok" es a ferfiak miert pont csak olyanok...

Laszlo said...

:))

Vicces vicces.

Amugy en azt vettem eszre, hogy megosztottabb a figyelmem a korulottem elo lanyoknal.
Na, de be kell fejezzem en is, mint Levi, mert kell Messengeren valszoljak valakinek.

Jo utat, Marta, s aztan irjatok onnan!

Vagy mar elmentel?