Friday, March 7, 2008

Kávészünet...

...mármint a csomagolásban, mi másban? Tibi is fúr-farag valamit, aztán jól elvagyunk. Házastársi konfliktusok mindenkinél vannak, ha valaki azt mondja, hogy náluk soha, oda beköltözök egy hónapra. Ma is...ő előre megbeszélt valami elintézendőt egy bizonyos dátumra, amit szerintem más dátumon kellene végrehajtani, mert az úgy sokkal logikusabb lenne. A végén meg az lett, hogy mindegyikünk azt gondolta, hogy úgy lenne jó, ahogy a másik gondolta eredetileg. Na de ezen már nem konfliktizálunk, mert jobb dolgunk is akad ennél. Neki az, hogy menjen, és mégiscsak áttegye az egészet arra a dátumra, amit én mondtam eredetileg (tudtok követni?), nekem pedig, hogy összetakarítsam a fúr-faragásának a nyomait.

4 comments:

SGábor said...

Szerintem teljesen logikus és kézenfekő volt a gondolatmenet:)!Nálunk is így szokott lenni:)!

SGábor said...

Jaj,neeee!SKata vagyok:)!Mit csinált a Férjem:))))????

SKata said...

Nna,így már más:)!

Klári B. said...

szoval begulis neked lett igazad...es ezert elegedett vagy? vagy csak igy volt jobb? na de szep napot.Es jo pakolaszast, ja es sok sikert a nemettanulashoz...tudom nem konnyu, pedig en szeretem a nemetet.