Sunday, March 2, 2008

Le vagyok kissé

amortizálódva mára, de nem azért mondom, mert ez baj lenne, csak el kell kezdeni valahogy...Délelőtt gyüliben voltunk, mint általában vasárnap, és ezt nem úgy kell elképzelni, hogy ülünk a félhomályban, áhítatban, meg ilyenek. Sőt. Jómagam a gyerekfelvigyázó, vagyki szerepét töltöttem be, és ezek szerint jószerivel lemaradtam a lelki dolgokról. A gyerekek, akik hozzánk járnak, nagyjából kétfélék: vannak a "mi" gyerekeink, és azon gyerkőcök, akik a szomszédos anyaotthon lakói, tehát nehéz háttérből származnak, ami ugye sokmindent jelenthet. Jómagam számára leginkább kihívást, hogy ezt a sokféleséget kezelni tudjam. Aztán havonta egyszer együtt ebédelünk, ami azt jelenti, hogy mindenki hoz valamit, és azt a végén együtt megesszük. Tökjó. Ilyenkor szokott véletlenségből egy hajléktalan barátunk is istentiszteletre járni :), és hát ő is leül közénk, szerintem jól érzi magát. Megható, ahogy mindig szedeget a kutyájának is kaját. Hát ilyenek vannak.
Aztán nekifogtam listát írni, hogy mi mindent kell becsomagolnom a közeljövőben, de ez annyira fejfájdító, hogy csak na. Gyorsan abba is hagytam. És közben azon csodálkozom, hogy ezek a gyerekek hogy tudnak egyfolytában beszélni. Én nem tudok egyfolytában beszélni, de ez szerintem genetikai dolog, valaki vagy tud, vagy nem. Így kerek a világ.

No comments: