Thursday, March 26, 2009

Amúgy

ma volt a harminckettedik...szóval még csak harminckettő vagyok, hát nem csodálatos? :) Sok szép kis ajándékot kaptam a gyerekektől és azon kívűl is, de a gyerekekéit holnap napvilágnál egyenként lefényképezem, mert érdemes.
Egyébként volt ma egy emlékezetes átvitt értelembeli arcraesésem is ( most valami másnak a szinonímáját használtam :). Ugyanis Anna tanítónénije "behívatott" egy kis elbeszélgetésre, amitől nekem már több napja görcsbe rándult a gyomrom, ha csak rágondoltam, hála a jól belém vésődött beidegződéseknek. Elvégre mi mást jelenthet ez, mint valami rosszat, hiszen két hete volt szülői, akkor még nem volt szó semmiféle behivatásról. S különben is, régebben állandóan nyűstölt, hogy a kicsike túl visszahúzódó, nem beszél semmit,satöbbi. Ma viszont elszégyelltem magam az előítéletem miatt, mert szó sem volt semmiféle panaszról. Épp ellenkezőleg, nagyon is meg lett dicsérve Anna, az igyekezete, az intelligenciája és minden más miatt...így történt, hogy aztán ma délután is vissza szeretett volna még menni a suliba, annyira szárnyakat kapott a pozitív visszajelzéstől, de hát várnia kell holnap reggelig. Igaz, hogy eltelt egy év, mióta itt vagyunk és az is igaz, hogy még egyik gyerek sem beszéli a nyelvet, de ezt senki sem látja óriási problémának...csak én néha. Szóval tanulságos volt a mai napom, és azért is örülök, hogy ilyen fiatal vagyok :), mert azt mondják ilyenkor könnyebben tanul az ember...például rossz emlékek, beidegződések elfelejtését is többek között.

24 comments:

Jade said...

Isten eltessen Marta! Adjon Isten Neked meg nagyon sok boldog szuletesnapot!

Anonymous said...

Még sok hasonlóan szép ünnepet kívánok neked családod körében :)

Anonymous said...

Boldog szülinapot! Na de milyen nyelvet? Hol laksz te, Márta?

eszter said...

Isten éltessen még sokáig! Várom a képeket az ajándékokról :-).

Nelly said...

Isten éltesen sokáig sok örömben, boldogságban :) és hasolnó pozitív élményekben a gyerekeid terén :)

Kellemes meglepi 6 nappal vagy fiatalabb a férjemnél :)

BKata said...

És akkor a múltkor mire köszöntöttünk??? Boldog szülinapot amúgy:-)

Klári B. said...

M;g sok syep evet neked es csaladodnak. Remelem oromteli nap volt. :)

márta said...

Köszönöm.:)

Kanya, hát az a blog szülinapja volt...:))

Doris, én ott lakom, ahonnan a Duna ered, és ha még pontosabb szeretnék lenni, akkor ugyanazokat a macskaköves utcákat koptatom, melyeken Goethe és Schiller is járt.:)

idrah said...

Isten éltessen Márta!!!!!! :-)

Viki said...

Boldog születésnapot!!!:)

márta said...

Köszönöm. :)

Both Erika said...

boldog születésnapot kívánok tiszta szívből, és még egy néhányszor 32 évet :)
puszi Erika

BKata said...

Khm. Ezt nem tudom, hogy értettem félre:-) Lehet, hogy a fényképezőgép kavart be, na mindegy is, én akkor is ünnepeltelek:-)

márta said...

Ja, a fényképezőgéppel az volt, hogy szerettem volna azt a fotómasinát, és az amolyan előszülinapi ajándék volt. :)

Anonymous said...

Bár egy kissé megkésve, de az Isten éltessen nagyon sokáig!

Anonymous said...

látom, késésben vagyok, de attól még boldog harminckettedik évet kívánok, kedves Márta. ezek szerint csak három napig vagyunk egyidősek :P

amilgade said...

Isten éltessen!!!

Eszter said...

Boldog szülinapot!!!

Renáta baba said...

Isten éltessen sokáig!!
Szebb ajándékokat nem is kaphattál volna a családodtól :-)

Adona said...

csak most jutottam kommentelni, de igy kesve is meg sok-sok boldog szulinapot kivanok neked Marta! :)

Tücike said...

hat en szornyen lekestem... dehat nem ultem gep ele egesz heten szinte..
szoval egy nagyon megkesettdejobbmintsoha sok boldog szulinapot kivanok neked!

Lea Mónika said...

Kicsit megkesve, de en is boldog szulinapot kivanok..vagy mar inkabb uj evet...:):)>:D<

Lea Mónika said...

hoppa, most olvasom am a tobbi kommentet, h ok is kicsit megkesve...asszem, en akkor nagyon megkesve:D:D de azert kivanom, kivanom!:D

encóka said...

én meg azt hittem, hogy már írtam szülinapit ide, de úgy látom, nem - vagy merénylet történt. Isten éltessen, Márta!