Friday, March 27, 2009

Látszik, hogy

már nagylányaim vannak, ugyanis teljesen maguktól, már vagy két hete készültek mindenfélével hát...az én szülinapomra. Amúgy nem szoktam nagy ügyet csinálni belőle, de látva ezt a sok igyekezetet, teljesen különlegesnek kezdtem érezni magam. Erre az időszakra megtiltották, hogy belépjek a szobájukba, amit aztán enyhítettek - a takarítást nem akaródzván átvállalni, de az asztalokra-való-odapillantás továbbra is szigorúan tilos volt. (Próbált már valaki csukott szemmel takarítani?)
Tegnap aztán ideadták a készítményeket, amiket én kellő alapossággal és álmélkodással csodáltam meg, és nem tudom eldönteni, ki örült jobban, én vagy ők.

Ezt a rajzot Enikőtől kaptam, az írást valamelyik nővére követte el. :)

6 comments:

kastanie said...

Ezek az ajándékok mindent elmondanak, olyan szívmelengetőek!

iri said...

Hat igen a legdragabb ajandek,en meg most is orzom fiaim ilyen megnyilvanulasait.Aldott szulinapot,Isten eltessen.

Anonymous said...

Gyönyörű ajándékokat kaptál..szívmelegítő.... boldog szülinapot - így utólag :) zerge

amilgade said...

A legszebb ajándékokat kaptad a gyerekeidtől! Igazán ügyesek! :-)

márta said...

Köszönöm.:)

Anonymous said...

Ezek az ajándékok mindig mosolyt csalnak az arcunkra! :) De a helyesíráson látszik ám, hogy gyerek-alkotmány! :)