Monday, March 16, 2009

Ezt a kis



kosárkát a hétvégén horgoltam és az a hivatása, hogy azokat a feltölthető elemeket, amelyeket állandóan keresünk, (mert én nem rakom a helyére) - eztán benne keressük. Amúgy egy magazinban láttam hasonlót, a színei eredetileg fehér és drapp lennének és azok is lesznek, mert tervben van egy 3 darabos szett elkészítése. De csak miután befejezem a táskámat, ami még nem tudom pontosan milyen lesz, sőt az sem biztos, hogy táska lesz, pedig már egy negyede megvan. Amúgy nem azért mutatom meg mindig a horgolásaimat, mert nem tudnám eltitkolni ( na jó, tényleg nem tudnám), hanem hogy bátran inspirálódjon, akinek kedve van hozzá.

6 comments:

Viki said...

Hát ez gyönyörűűűű!!!!

Nelly said...

Nagyon szép :) első ránézésre karkötőre gondoltam - szóval még annak is beválna :)

Jade said...

Ez is nagyon szep lett! Gratula! Ooooooolyan ugyes vagy!!!!

Anonymous said...

Inspirálódok az biztos. Olyannyira, hogy nekikezdtem a tanulásnak :) Van pár horgolós könyvem, de nem igazán az jött ki eddig a próbadarabokból, amit szerettem volna. Lehet, hogy neked különleges talentumod a horgolás??? :)

csillag said...

nagyon aranyos

amilgade said...

Ó, Márta, ez nagyon aranyos! Mikor jutok el erre a szintre!!!