Wednesday, March 18, 2009

Elkészült a

táskám. Jó ez a termékeny időszak most az életemben...és igyekszem nem lelkiismeretfurdalást érezni amiatt, hogy van lehetőségem ilyesmi dolgokkal foglalkozni, egyszerűen csak hálás vagyok érte. Szóval a táska: kifejezetten tetszik. Mindig kell lennie egy első darabnak, ahol az ember megtanul hibázni. Az ötlet megint ugyancsak egy magazinból származik, de az történt, hogy amint elkezdtem horgolni, egészen másra sikeredett, mondhatni, köszönőviszonyban sincs az inspirálójával...:)


12 comments:

Viki said...

Nem találom a szavakat!:)) Csúcs!

iri said...

ehhez is erteni kell

Jade said...

Marta! Ez gyonyoruuu! Na, most aztan rabeszeltel szavak nelkul...
Baj, ha en ebbol fogok inspiralodni?

Anonymous said...

wow...nekem is tetszik ez a táska!!Ehez hasonló volt nekem,évekig hordtam ´....ez volt a nyári táskám:))de elszakadt és nem találtam több ilyet....na,mostmár tudom kinél rendelhetek:)))Hát te nagyon ügyes vagy Márta!!

Anonymous said...

Miközben csodálom a táskádat bevallom irígykedek is egy kicsit és azon sóhajtozok, hogy mikor lesz nekem megint ilyesmire vagy egyáltalán bármire időm? Na de minden időszaknak megvan a maga szépsége (csak nem mindenki látja...)

Morgó malac said...

Rendkivül kreativ vagy, tedd fel a Meskára ha csinálsz még.Aláírás :botkezü Gabi.

márta said...

Köszönöm.
Judith, én csak örülök, ha valaki miattam kap kedvet ilyesmihez, és szívesen segítek tanáccsal is, ha gondolod. :)
Gabi, mivel nem Magyarországon élek, nekem nem előnyös a Meska, de a DeWandával már próbálkoztam. Viszont annyi időm nincs, hogy ezt komolyabban csináljam.:)

Betti said...

Márta és mégis milyen anyagból van? Nem kaptam pamutot, az acril gondolom nem jó.

márta said...

Én pamutból csináltam, de az nyúlni fog, tehát nem biztos, hogy ez a legjobb anyag táskához. Mindenhol keresek olyasmi anyagot, amiből nyári kalapot is lehetne horgolni, szerintem abból lenne igazi a táska is.

csillag said...

hm, meg kell tanuljak én is horgolni, mert csudaszép dolgokat lehet létrehozni:D

amilgade said...

:-) Ez nagyon jó lett! Én is valami hasonló táskát keresek nyárra! ;-)

Klári B. said...

huuu, de jol nez ki, minden elismeresen :)