Tuesday, March 17, 2009

Örülök, hogy

sövény van a kert határában, mert annyira bizonytalanul kertészkedem, hogy nagyon, és nem szeretnék hozzá túlságosan tanúkat. Balga módon annyira messze kerültem eddig a kerti munkát, hogy most csak a könyvemre hagyatkozhatom. Ott olvastam olyanról, hogy Frühbeete (melegágyás), és ma ezt vetettem be paprika és paradicsommagvakkal. Azért lehet, hogy itthon is ültetek néhány palántának valót, hátha nem lesz a melegágyásomból semmi (de azért remélem, hogy mégis.)


Ezenkívül ültettem két sor retket, miután hosszan tipródtam azon, vajon milyen szélesnek kell lennie egy normális ágyásnak. Nos, még mindig nem tudom, de a retekmagok már a földben, Sára meg is locsolta, úgy hogy reméljük a legjobbakat.

5 comments:

Nelly said...

Ügyesek vagytok :) Élvezem, hogy a lányaid is szorgoskodnak :)

Már vethetsz borsót is és rakhatsz zöld hagymának valót is - persze, ha szeretitek :)

BKata said...

Micsoda idill! Mi is erre vágyunk, de egyenlőre tomboló szélvihar van és állítólag jön a tél...
A ruccolát szeretitek? Mi nagyon és vettünk egy cserepeset, amit kiültettünk. Terjed, mint a gaz, egész nyáron legeljük.

natikrisz said...

Fantasztikusak vagytok! :)

márta said...

:)
Zöld hagymát is fogok vetni, borsómagot még nem vettem.
Ruccolát tudtommal még nem ettünk, de ami késik ugye...:)

kastanie said...

Ez jónak ígérkezik. Ismered katbo kertészkedő blogját? www.rekakertje.blogspot.com