Tuesday, March 3, 2009

Ha



elég sok ilyet horgolok még, aztán meg összevarrom őket, akkor lesz belőle takaró. Remélem, megérem, hogy kész legyen valamikor.



Ez a kis kereszt pedig a horgolásminták megértésében való áttörésemet hivatott megörökíteni. Amúgy egy hasonlót Jutta kislányának szánok (azért nem ezt, mert csak én tudom, mennyi hiba van benne - de eleve rá gondolva fogtam hozzá pont ennek), akinek hamarosan lesz a...hogy is mondják ennek...németül Erste Kommunion
katolikusok segítsenek, talán elsőáldozás?...

6 comments:

amilgade said...

:-) Ez a takarós dolog nagyon tetszik! Szépek a színek is!

Monika said...

Nagyon szép a horgolt kereszt!Nem látok hibát!Nekem is van egy,nem én horgoltam.
A takaró is szuper finom darab lesz!!!

márta said...

Köszönöm :).
(A kereszt a szívemhez nőtt, megszerettem a sok-sok kibontás-újrahorgolás közben, meg a titkos kis hibái miatt is:).

penzesbea said...

Nagyon ugyes vagy, szepen raalltal a horgolasra:)en meg csak gondolatban horgolok nagyon sokat, pont ilyeneket mint te, az almom nekem is egy ilyen takaro!!! Szoval ha en addig meg nem alltam ra a horgolasra, te viszont mar arulni fogod oket, akkor szolj! Tenyleg, minden tetszik amit alkotsz! Bea

Szentpyr said...

Képzeld, most fejeztem be életem első ilyen blokkját:))! Fantasztikus, hogy milyen pillanatok alatt fejlődsz... annyira ügyes vagy!

márta said...

Köszönöm! :)
(Jó érzés, ha valaki elfogult velem szemben :)