Wednesday, December 11, 2013

11.


Idei karácsonyi képeslapjaim inspirálója Mici, azon ritka pillanatainak egyikében, mikor ébren van. Mikor a nagy havazások voltak, kiraktuk időnként az ajtó elé ugyanis, de ő nem ment sehova, csak ült, nézegette az udvart, aztán visszakérezkedett aludni.
Még mindig szeretem a képeslapokat. Még mindig nem viszonzásos alapon küldöm őket, még mindig nem csak a szokás miatt, még mindig nem mindenkinek,  akinek szívesen elküldeném szívem szeretetét a messzi távolba egy darabka színes papíron. Milyen kár, hogy nem végtelen az erőm, az időm és a memóriám! Az ember itt kevés a szeretetre. Elég, ha hálás legbelül ezért-azért; egyszóval mindenért."*

* Pilinszky János, Az ember itt

14 comments:

vacakka said...

Kedves Márta, köszönöm az adventi bejegyzéseidet, sokat adnak számomra. Ezekért a képeslapokért meg egyszerűen odáig vagyok. :)

Réka said...

Azóta is kincsként őrzöm a képeslapot, amit Tőled kaptam. :)

aarkus said...

Na, nekem meg ez a kedvenc P.J. versem, amit lakatlan szigetre is...

Katalin said...

ez a macska egy csúcsgyönyörűűű!:)
és a képeslapokon még a szőre állása is átjön, szuper:))

iri said...

Az Ur aldjon meg!

Adin(k)a said...

Nagyon édesek a képeslapok! Na meg Mici is, természetesen. :)

εїз Dominika εїз said...

Micsoda édes cicás-havas képeslapok! Nagyon szépek, ahogy a "modell" is! :)

Piroska said...

Nekem is megvan a képeslapom amit egy meleg nyári délután kaptam Tőled :)

Anonymous said...

Szépek a képeslapok! Hogy örülnének a gyerekek, ha egyszer mi is kapnánk valakitől. De talán előbb nekünk kéne küldeni. Köszönöm, hogy emlékeztettél erre.
Üdv., Márta Budapestről

Éva said...

Hol a figyelmet, hol valami mosolyfélét látok Mici pofácskáján. Vagy a kettőt együtt! :-)

Lele said...

Kedves Márta!Olyan helyes hópelyhes Mici cicát hozott nekünk a postás.Köööszönjüüükszééépen!

Lele said...
This comment has been removed by the author.
Lele said...
This comment has been removed by the author.
matkom said...

Én is őrzöm Pattsont és Finduszt képeslapon, melyet Tőled kaptam! Sok szeretettel gondolok Rád!
Matkovits Márti :)