Thursday, December 26, 2013

Kiadós

korcsolyázással búcsúztunk a karácsonytól, - mely  szép volt, telve hiányokkal, telve kegyelemmel - s mint minden évben,  idén is elfelejtettem, majd újból megtanultam suhanni a jégen.  Jól van, nem igazából suhanni, csak éppen annyira, mint egy béna kacsa is tenné.
Boldog kis béna kacsa a jégen, én.

Nem tudom, fogok-e még idén írni, s figyelembe véve az év elején menetrendszerűen bekövetkező bejegyzés-írási válságot, végleg nem tudom, mikor fogok egyáltalán még írni, ezért itt és most, egy Tolsztoj-mondattal (ez a jövő évi mottóm!) kívánok szép és jó új évet:

Ha boldog akarsz lenni, hát legyél.


10 comments:

Éva said...

Ha így döntöttél a blogírással kapcsolatban, akkor én is boldog új évet kívánok már most az egész családnak!

Katalin said...

hát jó, ha már ketten is mondják - te és Tolsztoj -, akkor leszek:)))

boldog új évet :)**

Katalin said...

visszajöttem sokszor teszem, újra meg újra megnézegetni a fotóidat, annyira tetszenek:))) most láttam meg, hogy az első képen KÉT macska van:)) és az egyik nagyon kövér:))))))))

Monika said...

A havat és a korcsolyázást irigylem,bizony! Szerettem volna havazni a közeli dombokon a családdal, de +10 fok van.A városi kis korcsolyapálya sem tudom,hogy működik-e ilyen melegben?
Isten áldását, örömét,békességét kívánom a következő évre is!Mindnyájunknak!!!!

Piroska said...

Békés boldog új esztendőt kívánok én is! És nagyon varlak az új esztendőben is! Csodás lanyaid vannak!

Gyöngyi said...

Nagyon örültem soraidnak, és még jobban, ha majd újra írsz :)
B.Ú.É.K.

Kósa Márta said...

Úgy tűnik mindenkire rátör az írás válság...
Ugye kipihened?

Unknown said...

Kedves Márta! Pár napja találtam Rád, és örülök, hogy vannak ilyen emberek. Visszavárom a lelkemnek oly kedves szösszeneteidet és a gyönyörködtető fotóidat. Ó, és éppen kisült a csokis kenyér by Márta, mennyei az illata! Szeretettel

VRJúlia said...

Boldog új évet Isten áldásával!

G.Marta said...

Kedves Druszám, kívánok Nektek Istentől áldott, sikeres, boldog új esztendőt, jó egészséget, bőséget!♥