Wednesday, December 16, 2015

16.


Hol volt, hol nem volt.
Jelentem, idén még nem érintett meg a karácsonyi neurózis szele, de minek is, ha egy átlagos szerdától ugyanúgy simán az összeomlás szélére tudok sodródni.
A kisasszonyok szerint egyszerűen azért, mert control freak vagyok.
Bármi is lett légyen az igazság:
odakint már rég leszállt az éj, s én magamra maradtam itt a konyhában, nem tudva, mit és hogyan tegyek jóvá. Ma már inkább csak semmit.
Lisztet veszek elő, cukrot, tojást, vajat, néhány túlérett banánt. Sütök reggelire egy banánkenyeret.
Aztán boldogan élünk, míg világ a világ, vagy míg indulni nem kell holnap reggel is iskolába, munkába, iskolába, munkába, iskolába, munkába, jaj.

9 comments:

aarkus said...

Azon nem csodálkozom, hogy idén nem, azt meg nem is hiszem, hogy máskor igen. :-)

Katalin said...

:))
de jó, nagyon jó ám banánkenyeret reggelizni, vagy magunkkal vinni nehéz, húzós napba

és nehogy azt hidd, hogy egyedül vagy abban a konyhában most , gondolj bele, hányan kukucskálunk ide épp:)))))

Éva said...

Vártam késő este az írásod, és jó volt tudni, hogy lesz.

Eszter said...

Ilyenkor tényleg csak sütni lehet..
Csak egy kérdés: mi az a control freak? Nekem még ovisok a gyerekek, másban vagyok jártas. :)

muzsika said...

Szerintem minden tisztességes édesanya control freak egy kissé. .adjuk hozzá a hormonokat, és máris lehet sütni a banánkenyeret..vagy egyebet.

Piroska said...

Megadod banánkenyér receptjét :) Fel tudnám használni az érett banánokat :)

iri said...

:)

márta said...

Hiányoztál.

márta said...

:) Na majd megtudod. Addig élj csak boldogan.:)