Thursday, December 24, 2015

23.


A karácsonyi örömhírre útközben akadtam rá. Nincs mit hozzátenni, nincs mit elvenni.
Mert azért jött az Emberfia, hogy megkeresse az elveszetteket és megmentse őket.*

Néha olyan elveszett vagyok. Néha nem akarom, hogy megmentsen bárki is.
De legtöbbször egyszerűen csak elfáradok.

Ma délutánra már a saját kávém megfőzése is leküzdhetetlen akadálynak bizonyult.
Pedig van ám kávéfőző gépem, s csak egy gombot kell ám megnyomni rajta, mégis.
Egyszer elfelejtettem feltölteni vízzel, aztán elfelejtettem odatenni a csészét (ó, hát kifolyt az egész, persze), aztán elfelejtettem megnyomni magát a gombot.
Sokáig nevettem magamon.

Megpihenek a megtett utak békéjében. Megpihenek az elengedett lehetőségek szabadságában.
Olyan boldog vagyok, hogy szerettétek, amiket írtam. Köszönöm.
(Én nem szoktam visszaolvasni őket. Nem merem.)

* Lukács evangéliuma 19:10

11 comments:

Bea said...

Én szerettem. Köszönöm. :)

Éva said...

Napjaim mindig várt ajándékai voltak.

ivetabt said...

Köszönet minden megélt, majd megírt pillanatért, gondolatért. 23 mécses, útmutató, irányjelző. Kellemes ünnepeket kívánok neked. ♥

Piroska said...

Írásaiddal ébredtem, és aludtam el!
Köszönöm, Márta!
Kívánok egy áldott ünnepet!

Józsa Anikó said...

Békés, boldog Karácsonyt!!!:)

Kati said...

Marta, nagyon szerettuk, a nagyon is emberi adventi gondolataidat.
Koszonjuk, hogy megajandekoztal vele minket.
Bekes boldog unnepet es pihenteto napokat kivanunk: Kati es a csalad

kastanie said...

Nagyon szerettem, amiket írtál, köszönöm,

Adina said...

Köszönöm, Márta! Nekem is hozzád hasonló, (túl)zsúfolt adventem volt. Jó volt időnként benézni hozzád a parányi szabadidőben, és erőt meríteni a soraidból. Igazi ajándék volt minden gondolat, kép. Köszönöm. Kívánok neked és szeretteidnek csendes, békés karácsonyt, egyben megállást, feltöltődést. Isten áldjon.

Hellebore said...

Be kell vallanom, hogy én kinyomtattam az adventi gondolataidat...mindet. Nagyon korán kelek és minden reggel - a kávém kortyolgatása közben- gyertyaláng mellett újraolvasom őket...mindet. És Advent elmúltával is minden reggel megmentenek, elsősorban magamtól...hálás szívvel köszönöm Neked!
Legyen áldott, békés, szívbőlszeretettelmosolygós karácsonyotok!

chanson said...

Köszönet! :-)
Boldog karácsonyt! :-)

csutkailda said...

Drága Márta! Boldog karácsonyt kívánok! :)