Sunday, December 13, 2015

13.


Végeláthatatlan tennivalós listáim gyűjteménye, olvasatlan könyveim halmaza, íratlan irományaim, félbemaradt kis kézimunkáim sora mind-mind arról tanúskodik, hogy igyekvő, tervekkel teli, jóindulatú lány lennék én amúgy.
Mindkét lábam a földön, fejem sem a fellegekben.
Listáimról már az elején kihúzom, amiről úgyis tudom, hogy úgysem.
Könyvekből ébresztőóratartót tornyozok, fonál sem  horgolódik e házban s ez évben tovább már.
Drága jó, régi, nyugalmas adventek, ó.
Mégsem sírlak vissza titeket. 
Az idei, így ahogy van, s benne én magam is: elég szép, elég jó.
Előttünk még az év legsötétebb napjai. Nem biztos, hogy túlélném őket nélkületek s némi gyertyaláng nélkül...

6 comments:

Katalin said...

:) ♥

muzsika said...

Így szép és így jó,igen..

Piroska said...

A legeslegszebb ...

Piroska said...

Nélküled én sem...

csillag said...

Hm, tényleg ezek az "év legsötétebb napjai" - de már csak kibírjuk, s nem is akárhogy, hanem adventi örömben - várjuk a Világosságot!

kastanie said...


"így ahogy van, s benne én magam is: elég szép, elég jó"

Őrizgetem ezt a gondolatot a magam számára is az elkövetkező napokra.
Jó, hogy leírtad.
Márta