Friday, December 4, 2015

4.


Két dolgot is elfelejtettem az utóbbi tizenkét órában (kettőről tudok, a többiről bizonyára még azt is elfelejtem, hogy elfelejtettem):
kivenni a papírzacskóból a zsemléket (kőkemények lettek így reggelre), és
elmenni tegnap este egy eléggé fontos szülői értekezletre. Majdnem éjfél volt már, mikor megérkezett a szomszéd szobából valamelyik kisasszony üzenete a telefonomra: Anyaaaaa, nem mentél el és m  i  n  d  e  n  k  i ott volt... Hát én nem. Megnyugtatom, ettől még nincs itt a világvége, merem remélni, csatolok egy csomó szivecskét, ő is küld egy csomó szivecskét, elmegyünk aludni.
S mert feledékeny vagyok, kétbalkezes, érzékeny, van három gyerekem, két nyulam, egy macskám:
nem mondhat tán nekem senki semmi olyast, mit ne éltem volna át valamely formában, olyast, mit ne tudnék megérteni vagy elképzelni.
Jó vagyok magamhoz. Irgalmas.
Már csak azért is, mert ez az egyetlen útja-módja annak, hogy jó tudjak lenni, s irgalmas, másokhoz is.

8 comments:

Piroska said...

Ooooolyan szép fotót hoztál...

Katalin said...

:)))))bocsi:))))nagyon ismerős valahonnan :)))))))))))

Éva said...

Sok igazságot hozol ide, és hálás vagyok érte, illetve vagyunk érte, mert többes számban is mondhatom. Egészen biztos vagyok benne!
A kép gyönyörű!

Éva said...

Emlékszem egy hasonló képedre egy korábbi kalendáriumodból, sokáig volt háttérképem.

iri said...

Szinte el sem hiszem,hogy maris eltelt 4 nap s en be sem neztem ide(ido hiany)de most egyszuszra elolvastam oket.Koszonom Marta,hogy mindazt amit naponta atelunk ilyen egyszeru -nagyszeruen fogalmazod meg,olyan kezzel foghatonak tunik minden s megis.....milyen jo,hogy mindezt megosztod velunk,mert ugye ma is megtanultam, hogy irgalmas lehetek,mert eloszor magamhoz vagyok az,meg ,hogy hat ez azert van mert szinte mar mindent ateltunk,milyen pofon egyszerunek tunik s megis......ha te szavakba nem ontened .....mennyivel szegennyebbek lennenk.Aldott adventet...es sok sok szivecsket

Hellebore said...

Szívemből is szóló írások, jó, hogy olvashatom őket!

Ica said...

Köszönöm, hogy "ismerhetlek".

Katalin said...

elfelejtettem mondani (vagy csak akartam), hogy a véletlenül megszáradt zsömlét vizes kézzel átsimítom, és egy pillanatra bedobom a mikroba, vagy a meleg sütőbe, ...és olyan mint a friss, csak gyorsan meg kell enni:))))))