Sunday, June 26, 2022

Áldás az úton.

2022.06.26. - 6 óra 40 perc - Lausanne, Svájc

John Mark Comer The Ruthless Elimination of Hurry című (hangos)könyvében hallottam a következő mondatot: "Summer vacation is a spiritual discipline". Ennek értelmében - nyári szabadságra indultam.

Tegnap délután megálltunk pihenni Lausanne-ban, s míg a férjem parkolót keresett, én leültem egy kőre azzal a kis hotellel szemben, ahova egy éjszakára szállást foglaltunk. Talán csak jó helyen voltam jó időben, de azt kell mondanom, nagyon barátságos emberek élnek Lausanne-ban. Kezdve az idős hölggyel, aki nagyon kíváncsi volt, miért ülök ott s nincs-e szükségem útmutatásra, érdekelte, honnan jövök s hova tartok - mindezt egy angolul lefolytatott társalgás keretében, mikor kiderült, hogy nem tudok franciául. Kis idő múlva pedig egy fiatalokból álló lelkes csapat szólított meg, elmesélték, az evangélikus közösséghez tartoznak s kérdezték, imádkozhatnak-e értem. S én ott álltam, valószínűleg fülig érő mosollyal, mintha nyári áldás-esőben. A legszebb volt, amit kaphattam. S hogy ne gondoljam utólag, csak álmodtam, mielőtt továbbmentek, még engedélyt kértem egy fotóra.

4 comments:

Anonymous said...

De gyönyörű💚 és mondja azt valaki nekem, hogy nincs Gondviselés…
Köszönöm, Márta, hogy megosztottad ezt a csodálatos élményedet. Örökre a szívembe zártam…

Anonymous said...

Piroska :)

Zsuzsa said...

De jó ilyet olvasni! Szerintem a hétköznapi kedvességnél nincs is jobb.

Éva said...

Egyre jobban belejössz a kis beszélgetésekbe idegen emberekkel. Örülök neki.
Érezd magad jól a nyári szabadságodon.