Sunday, June 19, 2022

Az élet egy hosszú távú kapcsolat.

2022.06.19. - 20 óra 7 perc -

Az élet egy hosszú távú kapcsolat, s ez azzal jár adott esetben és időszakokban, hogy kifejezetten kényelmetlen, bosszantó és fárasztó. De, mivel hosszú távú kapcsolatról van szó, a csak szép, könnyed pillanatok kiválogatása nem opció. S az sem, hogy nem érdekel. A kényelmetlenség nem jelenti egyébként azt, hogy valamikor valahol rossz döntést hoztunk volna. Inkább annak a jele, hogy teljes szívvel élünk. Nem várjuk el, hogy mindig mi járjunk jól. Már a második végigdolgozott hétvége után nagyon elfáradtam. Amolyan mindenen-sírva-fakadós fáradtsággal. Mondhatnék nemet is a plusz munkára. De a pénz mellett, amit megkeresek, az emberi része is fontos, a kollegialitás, s hogy olyan embernek ismernek, akire lehet számítani a nehéz időszakokban. Ezért, mikor a lányom felhívott és elmondta, hogy a két szabadnapján, amiket eredetileg hazalátogatásra szánt, elvállalja egy beteg kollégája műszakait -, meg tudtam érteni. Anya, mondta, én voltam az utolsó lehetőség, mondhattam volna nemet, de a szívem azt sugallta, inkább segítsek

Még nem tudom, hogyan fogok száz napon át valami különlegeset találni minden egyes napban. Csak azt sejtem, ha sikerül, annak köze lesz az élettel járó és ezeket teljes szívvel elfogadó kényelmetlenségekhez. Elmaradt utazások, kialvatlan szemek, telesírt zsebkendők, utolsó száz méteres erőfeszítések, bátor beszélgetések, bocsánatkérések, az emberi élet millió bosszúságai és csodái: Isten hozott titeket. 

Kedves barátaim. Koccintsunk a hosszú távú kapcsolatokra. Cheers!

5 comments:

Katalin said...

erre nem egyszerű mit válaszként írni, egyszerűen csak megölellek
drága barátom

Anonymous said...

Köszönöm hogy írsz. Mindig olvaslak. A blogod olyan nekem mint egy oázis. A mai bejegyzésedről az jutott eszembe, hogy "akkor csak jó úton járok..." :) Hédi

Éva said...

A lányod nagyon hasonlít rád. Segítőkész.

iri-aldasszomj,blogspot com said...

Bizonyára nem lesz könnyű de ne feledd:itt vagyunk !Már az is elég lesz ha beszólsz üdvözölni !

Klári B. said...

🤗